  • 1. Data: 2009-04-13 19:22:26
    Temat: samodomykające się szuflady
    Od: "byku" <m...@n...pl>

    Witam,

    wywaliłem zwykłe tradycjne prowadnice i założyłem takie samodomykające się
    do jeden z szuflad w kuchni na próbę. No i jest zonk bo miało być jak w
    takich fajnych kuchniach a efekt jest taki że trzeba bardzo mocno szafkę
    dopchnąć żeby zaskoczyła (przy samym końcu dosuwania szuflady zaczyna
    dopiero łapać).
    Czy takie prowadnice da się jakoś regulować? Może kupiłem prowadnicę słabej
    jakości (z casto) co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2009-04-13 19:27:48
    Temat: Re: samodomykające się szuflady
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2009 21:22:26 +0200, byku napisał(a):

    > Czy takie prowadnice da się jakoś regulować? Może kupiłem prowadnicę słabej
    > jakości (z casto) co o tym sądzicie?

    Kupiles prowadnice slabej jakosci. Kup Bluma i nie bedzie problemu :)

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-04-14 14:32:47
    Od: p...@i...pl

    On 13 Kwi, 21:27, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Kupiles prowadnice slabej jakosci. Kup Bluma i nie bedzie problemu :)

    Tandembox sie to nazywa i troche kosztuje...ale dziala malinowo.

    pzdr
    krzychut