  • 11. Data: 2009-06-28 20:56:09
    Temat: Re: sąsiad zalewa
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    JerzyR <j...@d...pl> wrote:

    > przeciek. Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie
    > jest
    > od wczoraj:(

    A pozna, kiedy to zauważyłeś? Skoro jest to w miejscu nie rzucającym
    się w oczy?

    J.

  • 12. Data: 2009-06-30 08:04:17
    Od: adamm <n...@w...pl>

    JerzyR pisze:

    > dobry pomysł, ale wygląda jakby już od dłuższego czasu przeciekało, ja
    > dopiero teraz to odkryłem bo w miejscu gdzie nie zaglądam jest przeciek.
    > Ubezpieczyciel tez nie jest idiotą - pozna, że to nie jest od wczoraj:(

    Nie do końca zgadzam się z przedpiszcami ;)
    Można to traktować jako próba wyłudzenia odszkodowania.
    Propozycja:
    -odmalować zacieki,
    -ubezpieczyć mieszkanie
    -czekać na ponowne zalanie.
    Nikt wtedy Ci nie zarzuci próby wyłudzenia odszkodowania: to już KK.
    pozdrawiam

    adamm

  • 13. Data: 2009-06-30 09:39:49
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    adamm wrote:

    > Nie do końca zgadzam się z przedpiszcami ;)
    > Można to traktować jako próba wyłudzenia odszkodowania.
    > Propozycja:
    > -odmalować zacieki,

    Jeszcze przez przypadek napomknac sOMsiadom (ja z Poznania jestem i u
    nas tak sie mowi :) - tym ktorych lubisz oczywiscie, ze remot robisz z
    okazji urodzin kota/wizyty tesciowej/slubu/komuni/bo brudno

    > -ubezpieczyć mieszkanie

    Z wlasnego doswiadczenia napisze byle nie w Warcie - polecam Allianz, bo
    szybko i skutecznie wyplacaja odszkodowania (nie pamietam gdzie jest
    ubezpieczona sasiadka, ktora nas zalala, ale tez bylo OK)

    > -czekać na ponowne zalanie.

    :-)

    Pozdro

    Maseł

  • 14. Data: 2009-06-30 11:39:25
    Od: mk <d...@t...pl>

    Jarek P. pisze:
    > A pozna, kiedy to zauważyłeś? Skoro jest to w miejscu nie rzucającym się

    Doskonałe rady AP i Twoje, komunistyczna mentalność dostosowana do
    współczesnych czasów. Tamci obywatele brali, bo przecież to niczyje było....
    Dzieciom też takie zasady wpajasz (będziesz wpajał) i takiej zaradności
    życiowej uczysz(ł)?

  • 15. Data: 2009-06-30 14:27:31
    Temat: Re: sąsiad zalewa [ot]
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Jun 2009 15:08:39 +0200, doslaw napisał(a):

    > teraz masz dobry moment zeby zglosic sie do pomocy dla powodzian
    > oni po 1997 tez sie niczego nie nauczyli (albo wlasnie nauczyli) i
    > nieubezpieczyli, bo panstwo (pani, pan) przeciez da

    Mówisz, a nie wiesz:
    http://wyborcza.pl/1,75478,6771779,Powodz__Nie_ubezp
    ieczamy.html
    Łatwo patrzeć na tych, co mają mokro kolejny rok, z góry... Paskudne
    raczej.

  • 16. Data: 2009-06-30 20:54:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 16:27:31 +0200, Ikselka <i...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    pieczamy.html
    >Łatwo patrzeć na tych, co mają mokro kolejny rok, z góry... Paskudne

    Jak ktoś ma dom na terenie zalewowym "z dziada pradziada" to można go zrozumieć.
    Ale jak zrozumieć osobnika, który nowy dom tam buduje? Widziałem domy budowane
    5m od górskiej rzeki - jak można nazwać coś takiego? Bo nieodpowiedzialność to
    za słabe słowo.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 17. Data: 2009-06-30 22:26:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 22:54:27 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

> [...]
    >
    > Jak ktoś ma dom na terenie zalewowym "z dziada pradziada" to można go zrozumieć.
    > Ale jak zrozumieć osobnika, który nowy dom tam buduje?

    A powiedzieli mu miejscowi, że tam zalewa od czasu do czasu? - a on,
    mieszczuch, co swieżo uskładał na chałupę i szukał miejsca, to mu działkę
    sprzedali, a co...

    > Widziałem domy budowane
    > 5m od górskiej rzeki - jak można nazwać coś takiego? Bo nieodpowiedzialność to
    > za słabe słowo.

    Skoro gmina wydaje pozwolenie, to powinna przejąć tez odpowiedzialność.

  • 18. Data: 2009-07-02 08:57:46
    Od: waruga_e <w...@o...pl>

    JerzyR pisze:
    > Witam,
    > Sąsiad ma jakieś nieszczelności w swojej łazience przylegającej do mojej
    > ściany. Ponieważ wynajmuje mieszkanie to leje na to, że jemu ściana gnije:(
    > Może ktoś przerabiał. Co z tym zrobić?

    Pozwolę się podpiąć :)
    Jak wyżej. Tyle, że ja mam zalany sufit w łazience i część pionowej
    ściany w kuchni. Sąsiad użył sprężyny i zadowolony, bo u mnie przestało
    kapać. Zgłosiłam do administracji. Właśnie byli na oględzinach.
    Postukali w rury i stwierdzili, że wszystkie są do wymiany. Tylko....
    Zaczęło się pod górkę. Budynek jest mały, tylko pięć mieszkań.
    Pozostali mieszkańcy (chyba oprócz jednej sąsiadki staruszki) są we
    wspólnocie mieszkaniowej, my nie. No i okazało się, że administracja, by
    ten remont zrobiła, ale wspólnota nie ma pieniędzy. Zobowiązali więc
    sąsiada do uszczelnienia (ciekawe czego?). Jak mnie zaleją po raz
    kolejny to administracja wystąpi wtedy do wspólnoty z pismem. A mnie to
    na razie zalewa, ale coś innego.
    Przecież tak będzie za każdym razem, że jak będzie jakikolwiek remont
    dotyczący mojego mieszkania to wspólnota nie będzie mieć na to kasy.

    Do ubezpieczenia zgłoszone lada dzień ktoś przyjdzie.
    --
    waruga_e

  • 19. Data: 2009-07-02 10:45:00
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Pozostali mieszkańcy (chyba oprócz jednej sąsiadki staruszki) są we
    > wspólnocie mieszkaniowej, my nie. No i okazało się, że administracja, by

    A dlaczego nie jestes we wspólnocie. Jeśli te [przecieki to z częsci
    wspolnej to wspólnota podejmuje uchwałę o remoncie i remontuje.
    Jak nie ma kasy to może wspólnota kredyt zaciągnąć.
    My teraz np jako wspólnota(12 rodzin) robimy remont za 80tys zł.

    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-07-02 10:53:37
    Od: waruga_e <w...@o...pl>

    kris pisze:
    > Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie jestes we wspólnocie.

    Bo nie chcę. Poza tym nawet mnie nie poinformowano, że takowa powstaje,
    ot któregoś dnia na budynku pojawiła się tablica informacyjna "wspólnota
    mieszkaniowa".

    > Jeśli te [przecieki to z częsci
    > wspolnej

    Przecieki są z łazienki sąsiada, który jest we wspólnocie.

    --
    waruga_e