  • 1. Data: 2009-08-31 10:10:06
    Temat: schody
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Wrzucam temat ponownie, ponieważ 2 "schodziarzy" powiedziało, że sobie nie
    poradzą.

    Szukam wykonawcy - najlepiej z okolic Katowic - nietypowych schodów.
    Głównym elementem konstrukcyjnym (nośnym) jest wygięta rura z nierdzewki fi
    ok. 120
    Wiecie, czy ktoś robi takie rzeczy? Jak powinnam szukać wykonawcy? (w necie
    już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)
    Może ktoś z Was robił coś podobnego?
    Będę wdzięczna za wszelkie informacje.

    Mycha

  • 2. Data: 2009-08-31 10:30:59
    Temat: Re: schody
    Od: Panslavista <p...@w...pl>

    On Mon, 31 Aug 2009 12:10:06 +0200, Mycha wrote:

> [...]
    > Wiecie, czy ktoś robi takie rzeczy? Jak powinnam szukać wykonawcy? (w necie
    > już sprawdzałam - inna sprawa, że nie wiem, czy dość dokładnie)

    A czy to remizyja pożarna?

  • 3. Data: 2009-08-31 11:05:46
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:30:59 +0200, Panslavista napisał(a):

    > A czy to remizyja pożarna?

    Miałam się zapytać :-)
    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-08-31 11:06:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    > A czy to remizyja pożarna?

    Albo po co te schody? - nie można będzie tańczyć przy tej rurze... ;-D
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-08-31 12:35:18
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    > Albo po co te schody? - nie można będzie tańczyć przy tej rurze... ;-D
    > --
    > Ikselka.

    Jakoś trzeba wejść na pięterko ;-)
    Może mało precyzyjnie napisałam "wygięta rura z nierdzewki " - to ma być
    rura nośna, ustawiona skośnie w stos. do podłogi (tak, jak idą normalne
    schody - po skosie) ale dodatkowo wyginana łukowo

    Mycha

  • 6. Data: 2009-08-31 12:42:36
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    wymyśliłaś to sama, czy gdzieś widziałaś?

  • 7. Data: 2009-08-31 12:45:42
    Od: "Slavinka" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Mycha" <m...@m...demo.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rura nośna, ustawiona skośnie w stos. do podłogi (tak, jak idą normalne
    > schody - po skosie) ale dodatkowo wyginana łukowo

    Wygięcie wykładnicze czy logarytmiczne?

  • 8. Data: 2009-08-31 13:38:58
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości
    > wymyśliłaś to sama, czy gdzieś widziałaś?

    Projektant wnętrz mi tak zaprojektował, tylko "fachowiec" którego mi polecił
    i z którym współpracuje powiedział, że tego nie zrobi.

    Mycha

  • 9. Data: 2009-08-31 13:40:31
    Od: "Mycha" <m...@m...demo.pl>

    Użytkownik "Slavinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wygięcie wykładnicze czy logarytmiczne?

    ????
    Nie wiem.
    To ma być łagodnie wygięty łuk, ale w 3 płaszczyznach.

    Mycha

  • 10. Data: 2009-08-31 14:05:19
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Mycha wrote:

    > ????
    > Nie wiem.
    > To ma być łagodnie wygięty łuk, ale w 3 płaszczyznach.

    skop dupcie architektowi - niech sam struga te schody ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk