  • 1. Data: 2016-10-07 12:43:16
    Temat: ścianka ażurowa - jak zrobić
    Od: quent <x...@x...com>

    Ścianka na zewnątrz. Chodzi mi o taką:
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/d9/c3/51/d
    9c351d2ba796d2dc4868b54a8871512.jpg

    Z czego to zrobić?
    Drewno chyba odpada. Tak długi i cienkie kawałki na pewno się pokręcą z
    czasem.

    Macie jakieś pomysły?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2016-10-07 13:43:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Laminat szklano epoksydowy.

  • 3. Data: 2016-10-07 18:55:25
    Temat: Re: ścianka ażurowa - jak zrobić
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 października 2016 12:43:17 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    9c351d2ba796d2dc4868b54a8871512.jpg

    > Z czego to zrobić?
    > Drewno chyba odpada. Tak długi i cienkie kawałki na pewno się pokręcą z

    Pcv?
    http://www.biznesoferty.pl/idoferty,19520.html

  • 4. Data: 2016-10-08 13:46:26
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2016-10-07 o 12:43, quent pisze:
> [...]
    9c351d2ba796d2dc4868b54a8871512.jpg

    > Z czego to zrobić?
    > Drewno chyba odpada. Tak długi i cienkie kawałki na pewno się pokręcą z

    Nie odrzucałbym drewna.
    Aż tak drobnej "siatki" pewnie nie da się zrobić z drewna, ale trochę
    grubszą - bez problemu.

    --
    MN