  • 11. Data: 2011-09-08 13:49:20
    Temat: Re: sciany z silikatow a halas od sasiada
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "ŁC" <a...@r...to> wrote in message
    news:fsdyih3k3pb8$.1s2fzbdhphjrz$.dlg@40tude.net...

    > Owszem, nie. Architekci projektują tak, jak inwestorowi (w tym przypadku
    > deweloperowi) się widzi.

    Pawda jest taka, że do budowlanki idą najgorsi. Jak już nic nie potrafią to
    się biorą za budowy czy projektowanie domów.

  • 12. Data: 2011-09-08 13:51:45
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    >Na przeciwko mnie jest dom blizniak z scian z silki i podobno slychac jak
    >cholera.

    To od czego to zalezy ze ten sam material a takie roznice?

  • 13. Data: 2011-09-08 14:40:46
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A co zrobić aby dzwięk nie przenosił sie do sasiada na dol? Zarowno
    gadanie jak i chodzenie, co wlozyc jako podklad pod panele?

  • 14. Data: 2011-09-08 14:45:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "slawek7" <s...@w...pl> wrote in message
    y.googlegroups.com...

    > A co zrobić aby dzwięk nie przenosił sie do sasiada na dol? Zarowno
    > gadanie jak i chodzenie, co wlozyc jako podklad pod panele?

    To przenoszenie to zauważyłem, że jest wyłącznie przez posadzkę i pod nią
    styropian. Robi się membrana. Przed posadzkami nie było tak słychać. Coś
    miękkiego wsadź.

  • 15. Data: 2011-09-08 14:52:33
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Uzytkownik "slawek7" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > To od czego to zalezy ze ten sam material a takie roznice?

    Od opowiadan jedna Pani drugiej Pani :D
    Urban legend.
    Po prostu lubimy narzekac i krytykowac,
    i na wszystkim sie znamy :D:D

    pozdrawiam
    Adams

  • 16. Data: 2011-09-08 17:05:44
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 8 Sep 2011 15:49:20 +0200, kiki napisał(a):

    > Pawda jest taka, że do budowlanki idą najgorsi. Jak już nic nie potrafią to
    > się biorą za budowy czy projektowanie domów.

    Brednie.

    --
    ŁC
    Optymista wierzy, że świat stoi przed nim otworem. Pesymista wie którym

  • 17. Data: 2011-10-27 09:31:22
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To pewnie w Rozporządzeniu w sprawie warunków technicznych.
    Możesz podrzucić konkretny artykuł?

    -----
    > Ale jest taki przepis.
    > Mowi on o tym ze pomiedzy mieszkaniami izloacja akustyczna ma byc na
    poziomie chyba 50 dB albo 53 dB.

  • 18. Data: 2011-10-27 14:34:07
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 8 Wrz, 16:40, slawek7 <s...@w...pl> wrote:
    > A co zrobić aby dzwięk nie przenosił sie do sasiada na dol? Zarowno
    > gadanie jak i chodzenie, co wlozyc jako podklad pod panele?

    Ma się przenosić! Dobry obywatel ma słuchać i donosić co robi jego
    sąsiad :)

  • 19. Data: 2011-10-28 06:21:31
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Mieszkam w bliźniaku i mam do sąsiada 40 cm silikatu.
    Rozmów, czy grającego TV nie słychać, ale przestawianie krzeseł po
    parkiecie i tłuczenie kotletów jak najbardziej.
    Jacek