  • 11. Data: 2012-09-13 19:02:38
    Temat: Re: siatka pod tynk cementowo - wapienny
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:k2s1mj$cq9$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości

    > Gęsto dawali te podkładki? Siatka nie odstawała od muru?

    Tak żeby siatka nie spadła. Siatka odstawała mocno, tynku poszło czasem i
    kilka centymetrów ale trzeba było skoro kable szły w ilościach wielkich.
    Robiłem odstępy co 8 przewodów, czasem wkręcaliśmy jakieś haczyki żeby się
    lepiej tynk trzymał.
    I jest dobrze. Siatka żeby miała duże oczka, stalowa.

  • 12. Data: 2012-09-17 10:45:01
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:k2pie8$u22$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > znam 2 rodzaje siatek: jedna to taka typowa elewacyjna (z włókna
    > szklanego), a druga to metalowa (tzw. siatka Rabitza). Mój przyszyły
    > wykonawca od tynków poleca jednak zupełnie inną siatkę, podobno jest to
    > siatka z przeznaczeniem pod tynk cementowo - wapienny. Ma większe oczka w
    > stosunku do siatki elewacyjnej. Gdy pytam w składzie budowlanym o taką
    > siatkę, to robią wielkie oczy.
    >
    > Co to za siatka, gdzie znaleźć, kupić? Czy się różni od zwykłej siatki
    > elewacyjnej?

    Kupiłem taką siatkę. Materiał z którego jest wykonana wydaje się być taki
    sam jak zwykłej siatki elewacyjnej, ale może niekoniecznie tak jest. Oczka
    są większe, ok. 1cm na 1cm. Siatka ma kolor niebieski. Zapłaciłem ok. 120zł
    za rolkę 50m2.

    Kupiłem w sklepie z materiałami tynkarskimi.