  • 1. Data: 2011-12-15 07:36:22
    Temat: skladowanie regipsow na wylewce z ogrzewaniem podlogowym
    Od: Marek <m...@g...pl>

    Witam!

    Mam problem taki jak w temacie.
    Zastanawiam się na ile mogę obciążyć podłogę z ogrzewaniem podłogowym.
    Nie chciałbym uszkodzić rurek.

    Zakładam, że jedna płyta wazy 30kg, czy ułożenie stosu 30 płyt - około
    300kg/m2 jest dopuszczalne?

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 2. Data: 2011-12-15 07:46:14
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie chciałbym uszkodzić rurek.
    >
    > Zakładam, że jedna płyta wazy 30kg, czy ułożenie stosu 30 płyt - około

    a trzech normalnejbudowy facetów może stanąc na 1m2 Twojej podłogi???

  • 3. Data: 2011-12-15 07:50:52
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-12-15 08:46, PH pisze:

    > a trzech normalnejbudowy facet?w mo?e stan?c na 1m2 Twojej pod?ogi???

    A nie czytałeś instrukcji używania pokoju? Jest wyraźnie napisane:
    W przypadku przebywania w pokoju powyżej trzech facetów normalnej budowy
    należy bezwzględnie rozmieścić ich w odległościach co najmniej metr od
    siebie... :-)

    --
    M.

  • 4. Data: 2011-12-15 07:58:11
    Od: Marek <m...@g...pl>

> [...]
    > W przypadku przebywania w pokoju powyĹźej trzech facetĂłw normalnej
    > budowy należy bezwzględnie rozmieścić ich w odległościach co
    Rozumiem aluzje ;) Ale wolalem sie upewnic.
    Dzieki i pozdrawiam:)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 5. Data: 2011-12-15 13:50:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "SkiMir" napisał w wiadomości grup

    > a trzech normalnejbudowy facet?w mo?e stan?c na 1m2 Twojej pod?ogi???

    Tym bardziej że trzech normalnych facetów to tez 300 kg ale ciężar rozłożony
    na ok 0,18m2 (3*0,06 m2)- powierzchnia stóp.
    A teściowa w szpilkach to już masakryczne obciążenie- 150 kg na
    kilkadziesiąt cm2 powierzchni buta.;))