  • 11. Data: 2011-02-17 22:33:55
    Temat: Re: skrzynka elektryczna - budowlana - prosze o porade
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jackare" <1...@1...tralala.com> napisał w wiadomości
    news:ijk68h$ce7$1@node2.news.atman.pl...
    > im więcej uziomów w instalacji tym lepiej.

    hehehe, 300km bednarki i milion szpilek to byłby dopiero dobry uziom. A
    moze uziom ma być zgodny ze sztuką i tyle? ;)

    b.

  • 12. Data: 2011-02-18 08:04:42
    Od: "Amir" <S...@g...pl>

    > A u mnie numeru, a do tego mapki powykonawczej uprawomocnionej w
    > starostwie...

    No to się tylko ciesz :)
    bo ja musze przepłacać, sama podstawowa opłata to 60zł
    i za każdy KW ok 20gr więcej

    pozdrawiam

  • 13. Data: 2011-02-18 13:51:02
    Od: hk <b...@m...pl>

    W dniu 17.02.2011 23:12, Jackare pisze:

    > im więcej uziomów w instalacji tym lepiej.

    No tak, ale jak mi do skrzynki licznikowej przy drodze ciągnęli 15mb
    kabla to miał 5 żył i wszystko. Jakby mi go ciągnęli do domu i pod
    tablicę - też by było 5 żył. Bednarkę mam przyspawaną do zbrojenia
    fundamentów i rozciągniętą dookoła pod fundamentem - taki otok z
    czterema wąsami w górę na zewnątrz i piątym, pójdzie pod skrzynkę, w
    środku. Ale na potrzeby budowy dostanę chyba skrzynkę na plac, coby tam
    betoniarkę podłączać - i tu właśnie pytanie czy też będę musiał bednarkę
    kupować... Czy jest taki wymóg.