  • 11. Data: 2010-04-09 07:01:21
    Temat: Re: skup makulatury
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message
    news:4bbecec4@news.home.net.pl...

    Wygląda na rozmyślne działanie, także fiskusa. Komputery zwiększyły
    radykalnie zużycie papieru, choć w założeniach miały go oszczędzać, nikomu
    nic się nie opłaca, bo obciążenia podatkowe przekraczają zwykły zdrowy
    rozsądek, a tu chujniana hołota planuje zwiększać VAT.

  • 12. Data: 2010-04-09 07:22:50
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Mimo to u nas na targu działa jeden dziadek z maluchem, który zbiera
    wszelkie kartony i ładuje tego malucha do oporu (w srodku ma tylko siedzenie
    kierowcy) plus na dach tak do wysokosci mniejszego tira ;-) i potem prosto
    do skupu.
    Jacek

  • 13. Data: 2010-04-09 09:50:18
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy opłaca się wywożenie makulatury na skup?

    Wiesz...
    U mnie w okolicy co jakiś czas jest ogłoszenie o zbiórce, proszą ludzi o
    wykładanie posortowanych surowców wtórnych przed dom, jak by się
    przejechać samochodem przed tymi co zbierają to i jakoś wyjść na tym by
    szło:)

  • 14. Data: 2010-04-09 13:17:45
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wykładanie posortowanych surowców wtórnych przed dom, jak by się
    > przejechać samochodem przed tymi co zbierają to i jakoś wyjść na tym by
    a moralność z uczciwościa leżą na ziemi

  • 15. Data: 2010-04-09 18:32:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Czy opłaca się wywożenie makulatury na skup?

    Oplaca sie tylko wtedy gdy masz tego duzo i skup po drodze, a z MPO
    rozliczasz sie wg ilosci workow.

    Generalnie ekologia sie u mnie nie oplaca co do zasady, bo z wywoz
    smieci sortowanych place wiecej jakies 4 PLN za worek niz
    niesortowanych. Ale i tak jestem zmuszony do podpisania umowy na wywoz
    smieci sortowanych wiec cos tam sortuje.

    KJ

  • 16. Data: 2010-04-10 00:13:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" hpmkk9$6ln$...@n...task.gda.pl

    > Mimo to u nas na targu działa jeden dziadek z maluchem, który zbiera wszelkie
    kartony i ładuje tego malucha do oporu (w srodku ma
    > tylko siedzenie kierowcy) plus na dach tak do wysokosci mniejszego tira ;-)

    LOL :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2010-04-10 00:15:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "KJ Siła Słów" hpnrrq$jro$...@i...gazeta.pl

    > Generalnie ekologia sie u mnie nie oplaca co do zasady, bo z wywoz smieci
    sortowanych place wiecej jakies 4 PLN za worek niz
    > niesortowanych.

    :)

    > Ale i tak jestem zmuszony do podpisania umowy na wywoz smieci sortowanych wiec cos
    tam sortuje.

    Aha...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'