  • 1. Data: 2009-04-06 22:09:29
    Temat: skutecznosc mojego alarmu !
    Od: a...@g...com

    Dzien dobry,

    Chcialem powiedziec, ze pianka jest najlepszym uszczelniaczem
    budowlanym i z powodzeniem jest od lat stosowana w montazu stolarki
    okiennej....
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    Zarcik taki kolejny :P

    Do meritum -> dzis o 20.30 zebralem sie z budowy (otynkowalem
    wewnetrzne oscieza garazowe bo beda mi w wielki piatek swiete bramy
    montowac ;)) Wykapalem sie -> ok. 21.10 dzwoni mi alarm z budowy.
    Wlaczam podsluch - slysze wyrazne odglosy jakby tluczenia, krokow.
    Wiatru zero, wiec to zadna trzepoczaca folia na poddaszu. Telefon do
    kumpla, wsiadam do wozu, jedziemy. Gnat gazowy przygotowany, nabity.
    Kumpel wzial duzego kija, mamy mala latarke. Dojezdzamy po maksymalnie
    5 minutach. Dojezdzamy ~200m dalej za garaze z wylaczonymi swiatlami,
    wychodzimy i skradamy sie do domu (ciemno jak w dupie - "droga" nie ma
    ani jednego oswietlenia, no poprostu jak w piekle ;) Wpadamy po cichu
    przez garaz i idziemy odrazu na poddasze (na dole nic jeszcze do
    skradzenia nie ma, na gorze sa okna dachowe, jakies proste narzedzia
    reczne, pare rolek welny mineralnej.. Slyszymy szelest. Pokazuje
    kumplowi ze slychac z pokoju po lewej. Wpadamy do srodka jak SWAT
    (musimy nastepnym razem sobie kupic czarne kominiarki;) z ryjami jak w
    Psach Pasikowskiego a tu pusto.. rozgladamy sie na boki i slyszymy
    znowu szelest i maly huk na dole -> zbiegamy, chodzimy po wszystkich
    pokojach (kur.. jaka slaba latarka - oczywiscie duza halogenowa byla
    rozladowana..), zagladamy w kazdy zakamarek.. Nie ma.. Musial zwiac
    piwnica :/ Kto to byl? Bezdomny, czy zlodziej? Czego rano bym w domku
    nie zastal? Okien dachowych? Normalnych okien? A moze cala dachowke by
    zdemontowali? :P Wszystko jest mozliwe.. Jedno okno na poddaszu nie
    bylo zamkniete (tj. bylo przymkniete ale klamka byla w pozycji
    "otwarte"), nikt z nas raczej tak by nie zostawil - to odruch, ze
    klamke sie zawsze domyka... Nie wiem -> od dzisiaj bede przy wyjezdzie
    sprawdzal polozenie wszystkich klamek.. A najlepiej to chyba byloby je
    zdemontowac -> nie wiecie, czy sie latwo da? Mam Fakro - klamki byly o
    ile kojarze fabrycznie w pudle skrecone juz z oknem.

    Dobrze miec jednak alarm z podsluchem na budowie, tylko trzeba
    pamietac o ladowaniu duzej latarki, bo z takim malym pipkiem to sie
    mozna swojego cienia przestraszyc.. :)

    No.. tyle wrazen i emocji z dzisiejszego wieczora :)

    Wrocmy wiec do tematu pianki... :D :D
    :)))))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-04-06 22:55:19
    Temat: Re: skutecznosc mojego alarmu !
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...
    > Dzien dobry,

    > No.. tyle wrazen i emocji z dzisiejszego wieczora :)

    To byly odglosy peczniejacej pianki w oknach :-) Albo ktos ci chcial na
    zajaca zrobic prezent w postaci uslugi montazu trójwarstwowego :-)

  • 3. Data: 2009-04-06 22:57:13
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 00:55, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > To byly odglosy peczniejacej pianki w oknach :-) Albo ktos ci chcial na

    Chyba pekajacej !! Ale wiatru nie bylo, cos tu sie nie zgadza ;-)

    > zajaca zrobic prezent w postaci uslugi montazu trójwarstwowego :-)

    No dlatego puscilem posta -> kto do 15 min nie odpisze idzie na front
    podejrzanych ;)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 4. Data: 2009-04-06 23:21:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > <a...@g...com> wrote in message
    i.googlegroups.com...

    > To byly odglosy peczniejacej pianki w oknach :-) Albo ktos ci chcial na
    > zajaca zrobic prezent w postaci uslugi montazu trójwarstwowego :-)

    Mysle, ze podrzucili mu tasme do montazu 3W Illbruck na pewno. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-04-07 06:16:23
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    a...@g...com pisze:
    > Dzien dobry,
    No.. tyle wrazen i emocji z dzisiejszego wieczora :)

    > Wrocmy wiec do tematu pianki... :D :D

    a moze to puma byla ?

    michal

  • 6. Data: 2009-04-07 08:32:01
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    On 7 Kwi, 08:16, Usrobo <u...@o...pl> wrote:
    > a...@g...com pisze:> Dzien dobry,
    >
    > No.. tyle wrazen i emocji z dzisiejszego wieczora :)

    Jakis zwierzak mogl wywolac taki alarm? Przyjechales przestraszyl sie
    i uciekl.
    Dlaczego nie masz oswietlenia na terenie? Gdybys po przyjexdzie
    wlaczyl to moze bys cos widzial?
    Alarm uruchomil sie kiedy ktos wszedl na teren czy do domu?
    A co z monitoringiem?

    Takie sobie rozne pytania zadaje?
    Dobrze ze masz do domu 200m ja ponad 1 godz.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 7. Data: 2009-04-07 08:41:38
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 10:32, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Jakis zwierzak mogl wywolac taki alarm?

    Mogl.

    > Przyjechales przestraszyl sie i uciekl.

    Jest taka mozliwosc. Tylko czy zwierzak bylby na tyle inteligentny
    zeby przeczekac az pojdziemy na gore i dopiero zwiewac ?? Watpie -
    zwierze jak chce pitac to pita jak tylko czuje zagrozenie, czyli jak
    najszybciej :)

    > Dlaczego nie masz oswietlenia na terenie?

    Bo pierwsze co by ukradli to to oswietlenie :D Do oswietlenia trzeba
    pociagnac KABLE - a kable to nadal najlepszy lup dla zlodziei.

    > Gdybys po przyjexdzie wlaczyl to moze bys cos widzial?

    Gdybym przyjechal i zaczal grzebac przy oswietleniu to kazdy zlodziej
    ucieklby juz dawno piwnicami, szczegolnie ze ulatwilbym mu droge
    ucieczki oswietlajac ja ;-) Nastepnym razem jeden pojdzie z przodu,
    drugi z tylu.. Innej drogi wyjscia z domu poki co nie ma :)

    > Alarm uruchomil sie kiedy ktos wszedl na teren czy do domu?

    Tak. Sasiad z psem przyszedl sobie raz poogladac nowo wstawione okna -
    na pewno ogladal szczegoly montazu na pianke, bo tez tak u siebie
    chce ;)))

    > A co z monitoringiem?

    Monitoringiem czyli ? Agencja ochrony ?? Po co mi to.. Ja bede zawsze
    szybciej od nich..

    > Takie sobie rozne pytania zadaje?
    > Dobrze ze masz do domu 200m ja ponad 1 godz.

    No 200m to nie - mam ok. 2-3km ale w nocy dojezdzam tam w 3-4min, w
    dzien w zaleznosci od korkow - 5-6 min :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-04-07 08:44:51
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    a...@g...com writes:

    > Tak.

    Kawę czy herbatę? Tak.

    > Monitoringiem czyli ? Agencja ochrony ?? Po co mi to.. Ja bede zawsze
    > szybciej od nich..

    Nigdy się nie oddalasz na więcej niż 10 km od domu?

    MJ

  • 9. Data: 2009-04-07 08:46:14
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 10:32, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Alarm uruchomil sie kiedy ktos wszedl na teren czy do domu?

    Aa pytales o ten konkretny przypadek.. No szczegolow nie zdradzam bo
    obnazac sie z umiejscowieniem alarmu nie mam zamiaru ale zadne zwierze
    ani czlowiek na zewnatrz nie jest w stanie alarmu wywolac :) Perfidnie
    ktos wlazl do srodka! A do mnie wejsc nie jest tak latwo.. Albo waska
    kladka (nad 2,5m skarpa;) od strony garazu na gorze, albo od dolu
    wejsciem z drugiego garazu w piwnicach (jest aktualnie zatarasowane
    rusztowaniem) albo drzwiami do piwnicy.. Mogl sie tam przyszwedac
    jakis kot (albo ta puma ;)) - calkiem mozliwe, tylko jak pisalem -
    ktos wyraznie przeczekal az pojdziemy na gore i dopiero zwiewal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2009-04-07 08:53:23
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    a...@g...com pisze:

> [...]
    > jakis kot (albo ta puma ;)) - calkiem mozliwe, tylko jak pisalem -
    > ktos wyraznie przeczekal az pojdziemy na gore i dopiero zwiewal :)

    tej pumy szukają już prawie pół roku !!
    na najbardziej zurbanizowanej części polski szukają dużego kota pół roku !!

    ja stawiam ze byla to Ta puma, no i chciala sobie na gwiazdy przez twoje
    okna popatrzec.

    michal