  • 11. Data: 2009-04-07 09:22:19
    Temat: Re: skutecznosc mojego alarmu !
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    a...@g...com writes:

    > rusztowaniem) albo drzwiami do piwnicy.. Mogl sie tam przyszwedac
    > jakis kot (albo ta puma ;)) - calkiem mozliwe, tylko jak pisalem -
    > ktos wyraznie przeczekal az pojdziemy na gore i dopiero zwiewal :)

    Zwierzęta też tak robią, widziałem wiele razy.

    MJ

  • 12. Data: 2009-04-07 09:28:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > tej pumy szukają już prawie pół roku !!
    > na najbardziej zurbanizowanej części polski szukają dużego kota pół roku
    > !!

    Sugerujesz, ze ona sobie biega, po centrum Gornego Slaska?

  • 13. Data: 2009-04-07 10:24:22
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Ghost pisze:

    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, ze ona sobie biega, po centrum Gornego Slaska?
    w październiku 2008 była widziana w małopolsce
    w lutym 2009 w woj opolskim

    musiała przejść przez aglomerację śląską w tym autostrady i drogi
    szybkiego ruchu.

    michal

  • 14. Data: 2009-04-07 10:40:08
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 11:28, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:

    > Sugerujesz, ze ona sobie biega, po centrum Gornego Slaska?

    Po centrum nie ale przebiega przez drogi - pare osob widzialo na
    wlasne oczy, a jeden gosc w TV nawet pokazywal rysy po pazurkach na
    dachu, po tym jak puma w pogoni za jakas zwierzyna przebiegla mu po
    dachu :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2009-04-07 11:16:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > w październiku 2008 była widziana w małopolsce
    > w lutym 2009 w woj opolskim
    >
    > musiała przejść przez aglomerację śląską w tym autostrady i drogi
    > szybkiego ruchu.

    Autostrady i odrogi owszem, ale zeby sie w miasta zapedzila? Chyba juz by
    nie zyla, albo ofiary bylyby konkretniejsze.

  • 16. Data: 2009-04-07 11:17:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...

> [...]
    > wlasne oczy, a jeden gosc w TV nawet pokazywal rysy po pazurkach na
    > dachu, po tym jak puma w pogoni za jakas zwierzyna przebiegla mu po

    To pewnie byl policjant, a puma zaatakowala koguta.

  • 17. Data: 2009-04-07 12:39:41
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > Adam Sz.

    Swego czasu slyszalem o przypadku we Francji. Gosc notorycznie (tzn. z
    5 razy) mial okradany dom. Od poczatku informowal policje i zadal
    zabezpieczenia. Oni jak to zwkle pogadali i olali sprawe. wkurzyl sie
    i uprzedzil wszem i wobec ze od tej pory zabezpiecza swoj dom i teren
    (a mial z kilkanascie h) ze zainstaluje ladunki wybuchowe. Jak
    powiedzial tak zrobil.
    Zlodzieje przyszli ponownie. Potem juz nikt go nie okradal.

    Moze by tak jakies pozwolenie na karabin maszynowy?
    Szkoda, ze szubienic w przydomowych ogrodkach nie mozna stawiac.
    Mnie notorycznie kradna drzewa.

    Pozdrawiam
    Dy

  • 18. Data: 2009-04-07 12:54:43
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 14:39, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Swego czasu slyszalem o przypadku we Francji. Gosc notorycznie (tzn. z
    > 5 razy) mial okradany dom. Od poczatku informowal policje i zadal
    > zabezpieczenia. Oni jak to zwkle pogadali i olali sprawe. wkurzyl sie

    No ja tez informowalem straz miejska o wszystkich przypadkach (w 2007
    rozwalili mi nowiutkiego blaszaka postawionego na budowe - nic w
    srodku nie bylo wiec nic nie ukradli ale straty sa:) ale oni to tez
    maja gdzies. Za to regularnie raz na pol roku przyjezdzaja straszyc,
    ze mam posprzatac teren - ~200m od miejsca gdzie mam dom okoliczni
    garazowicze wyrzucaja jakies resztki opakowan po farbach i tym podobne
    rzeczy. Nie widac tego ni cholery z zadnego miejsca, raz do roku sie
    biore i to sprzatam, inaczej zrobiloby sie wysypisko.. No ale straz
    przyjezdza tylko zeby mnie postraszyc mandatem, a zeby kogos zlapac za
    reke i wjebac mandat taki, zeby sie reszta opamietala to juz im sie
    nie chce !!

    Remontowali (miasto) w tamtym miejscu na jesien zeszlego roku mury
    oporowe i wszystkie stare betonowe "elki" zostawili czesciowo na moim
    terenie (w tym miejscu gdzie ludzie sobie urzadzaja dziki smietnik) ->
    niech no mi przyjada w tym roku straszyc mandatem to kaze im na
    plecach wyniesc te kilkutonowe elementy na "swoj" teren..

    Narazie nie walcze tak agresywnie poki nie zrobia nam do porzadku
    drogi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2009-04-07 13:46:44
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
    > On 7 Kwi, 14:39, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    Ale na marginesie... my tu simiejemy sie, a ty bys juz ta piane wydlubal i
    wymienil :-)

  • 20. Data: 2009-04-07 17:04:19
    Od: a...@g...com

    On 7 Kwi, 15:46, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > Ale na marginesie... my tu simiejemy sie, a ty bys juz ta piane wydlubal i
    > wymienil :-)

    Poczekam az zjedza ja myszy ew. krety ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.