  • 1. Data: 2009-06-09 20:06:05
    Temat: ślimaki wszystko zżarły :-(
    Od: mal <m...@g...com>

    Grządki ogołocone, dosłownie. Po ostatnich deszczach ruszyły na moje
    buraczki, marchewkę tudzież pietruszkę, ogórki i cukinię takie małe
    czarne bestie, które czasami można spotkać w kapuście. W ten sposób
    zajęły żerowiska arionów luzytańskich i skonsumowały może nawet więcej
    niż ich pomarańczowi krewniacy.
    Na razie tylko dzielnie trwają pomidory, ale nie wiadomo co będzie gdy
    zaczną owocować.
    Najgorsze jest to, że ich prawie nie dostrzegam, bo są maleńkie.
    Przeczekać? Może im się odechce rozmnażać gdy nie będą miały już nic
    do żarcia.
    Jestem zrezygnowana i pokonana.

  • 2. Data: 2009-06-09 20:29:01
    Temat: Re: ślimaki wszystko zżarły :-(
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 9 Jun 2009 13:06:05 -0700 (PDT), mal napisał(a):

> [...]
    > Najgorsze jest to, że ich prawie nie dostrzegam, bo są maleńkie.
    > Przeczekać? Może im się odechce rozmnażać gdy nie będą miały już nic

    Wyrazy szczerego współczucia. Taka inwazja to wieeeeelki ból :-(((

  • 3. Data: 2009-06-09 20:48:59
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "mal" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...

    Nicienie.
    http://www.bioplaneta.pl/index.php?id=4
    http://www.e-hortico.pl/go/_info/?id=2273

    http://www.e-hortico.pl/go/_search/full_search.php?s
    earch_query_words=%B6limaki&clickedFolder=&__utma=24
    2000022.473043140800861050.1244580352.1244580352
    .1244580352.1&__utmb=242000022.4.10.1244580352&__utm
    c=242000022&__utmz=24200
    0022.1244580352.1.1.utmcsr%3Dhortico.pl%7Cutmccn%3D%
    28referral%29%7Cutmcmd%3
    Dreferral%7Cutmcct%3D%2F16%2Cprodukty.html&page=1

  • 4. Data: 2009-06-09 22:11:28
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    mal wrote:
    > Grządki ogołocone, dosłownie.

    no ale roku ślimaka nie mamy. ;)
    a szkoda, bo ten francowaty ślinik luzytański dewastuje dosłownie Polskę.

    moon

  • 5. Data: 2009-06-09 22:14:06
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Panslavista wrote:
    > Nicienie.

    nie wiesz ile kosztuje ten NemaSlug?
    moon

  • 6. Data: 2009-06-10 01:46:31
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości

    > nie wiesz ile kosztuje ten NemaSlug?
    > moon

    Podałem linki, a tam cena była - ile milionów nicieni w porcji - w jedenym
    ~75zł, większa dawka 150zł. Myślę, ze nicienie pozostają juz z roku na
    rok...

  • 7. Data: 2009-06-10 21:21:23
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Panslavista wrote:
> [...]
    >
    > Podałem linki, a tam cena była - ile milionów nicieni w porcji - w
    > jedenym ~75zł, większa dawka 150zł. Myślę, ze nicienie pozostają juz

    czyli lepiej nie jeść pieczareczek nadżartych przez ślimaki...
    moon

  • 8. Data: 2009-06-10 21:56:14
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > czyli lepiej nie jeść pieczareczek nadżartych przez ślimaki...
    > moon

    Nie wszystkie nicienie zjadają człowieka.
    Inna sprawa - mycie, gotowanie, smażenie.

  • 9. Data: 2009-06-11 01:30:17
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Maruda wykłada kartony (lubią klej). Rano lub po deszczu zbiera z nich. Do
    trzech wiader dziennie - taki rekord.