  • 1. Data: 2010-08-01 22:53:44
    Temat: slimakow sa miliony...
    Od: "moon" <m...@y...com>

    jade sobie rowerem wśród łąk i widzę setki, tysiące ohydnych ślimaków
    przechodzących przez szosę.
    patrząc na kilka hektarów łąki po lewej i kilka hektarów ścierniska po
    prawej mogę tylko oszacować ich populację na tym małym wycinku naszego
    pięknego kraju na około milion.
    ile tego jest w skali powiatu, województwa, kraju?
    żeby oczyścić połowę podwórka zajęło mi miesiąc i 50 zł na trutki, ale
    ciągle przychodzą nowe.
    to jest horror, a rząd się tym nie zajmuje.
    to po jaką cholerę mamy to ministerstwo pasożytnictwa i rolnictwa?
    kto ma się tym zająć?

    moon-walczący.

  • 2. Data: 2010-08-01 23:17:19
    Temat: Re: slimakow sa miliony...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 00:53:44 +0200, moon napisał(a):

> [...]
    > to jest horror, a rząd się tym nie zajmuje.
    > to po jaką cholerę mamy to ministerstwo pasożytnictwa i rolnictwa?

    Ty to masz problemy :-)

  • 3. Data: 2010-08-02 02:29:11
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "moon" <m...@y...com> wrote in message

    Dla mnie, Polaka, te ślimaki są jak szydy...

  • 4. Data: 2010-08-02 04:10:34
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 04:29:11 +0200, Panslavista napisał(a):

    > "moon" <m...@y...com> wrote in message
    >
    > Dla mnie, Polaka, te ślimaki są jak szydy...

    828.html?i=2
    828.html?i=1

    Naród wybrany!
    ;-PPP

  • 5. Data: 2010-08-02 06:20:06
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80277,8200
    828.html?i=2
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/51,80277,8200
    828.html?i=1

    > Naród wybrany!
    > ;-PPP

    Jakie wybory taki naród - parchata sekta.

  • 6. Data: 2010-08-02 06:23:22
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

    828.html?i=2
    828.html?i=1

    > Jakie wybory taki naród - parchata sekta.

    Ludzie odetchnęliby z ulgą gdyby i jedni i drudzy zniknęli z naszej ziemi.

  • 7. Data: 2010-08-02 09:47:17
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Aug 2010 08:23:22 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
    828.html?i=1

    > Ludzie odetchnęliby z ulgą gdyby i jedni i drudzy zniknęli z naszej ziemi.

    Bez przesady - na kogo byś zrzucał winy za całe zło tego świata?
    ;-)

  • 8. Data: 2010-08-02 09:58:42
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Panslavista" jeden jedyny:

    > Ludzie odetchnęliby z ulgą gdyby i jedni i drudzy zniknęli z naszej ziemi.

    Jakby jeszcze Panslaviste dorzucić to nastałby raj na Ziemi ;-)

    Zdroofka Johnny

  • 9. Data: 2010-08-02 10:16:28
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to jest horror, a rząd się tym nie zajmuje.
    > to po jaką cholerę mamy to ministerstwo pasożytnictwa i rolnictwa?

    Jeże, sójki, sroki....... :-))), MK

  • 10. Data: 2010-08-02 11:55:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Bez przesady - na kogo byś zrzucał winy za całe zło tego świata?
    > ;-)

    Na szczury.