  • 21. Data: 2010-08-04 07:52:35
    Temat: Re: slimakow sa miliony...
    Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl>

    Użytkownik "moon" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    news:i36v6p$b7q$1@news.onet.pl...

    > nie wiesz gdzie można kupić 30 tysięcy jeży?
    >
    > moon

    Poczekaj, same się rozmnożą.
    Przy takiej ilości smakowitego jedzonka nie trzeba będzie długo czekać.

    Chodzi mi o to, że przyroda ma swoje własne mechanizmy regulacyjne.
    Wystarczy jej nie przeszkadzać, a czasami trochę pomóc i to z głową (i to
    nie przez narzekanie na urzędników).

    U mnie zaczynam powoli potykać się o jeże, a ślimaków jakby mniej.

    MK