  • 1. Data: 2009-08-30 12:12:53
    Temat: śliwka - jak ja zdobyć
    Od: bdronka <"[bok"@torama.pl>

    Witam.

    Obok bloku rośnie śliwka - jest bardzo smaczna i dlatego chciałbym taką
    śliwke posadzić na działce.

    Co trzeba zrobić, żeby mieć właśnie taką śliwke? mozna ją sadzadzic z
    pestki, trzeba zaszczepic, moze ukorzenic?

    pozdrawiam i dziekuje za podpowiedz:)

  • 2. Data: 2009-08-30 16:49:32
    Temat: Re: śliwka - jak ja zdobyć
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Aug 2009 14:12:53 +0200, bdronka napisał(a):

> [...]
    >
    > Co trzeba zrobić, żeby mieć właśnie taką śliwke? mozna ją sadzadzic z
    > pestki, trzeba zaszczepic, moze ukorzenic?

    Opisz ją dokładnie - liście, owoce, pokrój drzewa. Zdjęcie zrób?
    Może uda się ustalić wspólnie, co to za odmiana, więc mogłabyś po prostu
    jej poszukać do kupienia i mieć ile chcesz :-)
    --

    Ikselka.

  • 3. Data: 2009-08-31 07:53:40
    Od: d...@d...abc.com.pl

    Jeśli to typu węgierka to kup drzewko odmiany Stanley.
    Wg mnie lepszej odmiany nie ma.

    D.P.