  • 51. Data: 2010-08-23 12:34:49
    Temat: Re: ślub porada
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Julia wrote:

    > witam
    > Koleżanka mojej córki wychodzi za mąż. Zaprosiła również mnie i męża
    > na wesele,ponieważ mąż ma żałobę zmarła mu matka pół roku temu wiec
    > powiedzielismy że nie pójdziemy na wesele. Ale chcemy iść do Kościoła
    > złożyc nowożeńcom zyczenia. I teraz mam pytanie: czy kwiaty wystarczą
    > czy trzeba jakiś prezent pieniądze dać. Co mam zrobić? pozdrawiam i
    > prosze o rady

    Mam wrażenie, że Tobie chodziło o to czy wypada w takim wypadku w ogóle
    nie dać prezentu, a nie w jakiej formie, o czym mówi reszta w tym wątku.
    Moim zdaniem wypada. Uprzedziliście ich, że Was nie będzie, więc nie
    generujecie żadnych kosztów. Kwiaty i życzenia będą wystarczające,
    chyba że chcenie dać jakiś prezent, ale wtedy raczej nie byłoby tego
    pytania.