  • 1. Data: 2013-06-12 22:04:59
    Temat: slubki podpierajace dach przy drzwiach wejściowych wybudowane bez planu
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    witam

    "na wlasna rekę" dobudowałem dwa slupki betonowe podpierające daszek przed wejściem,
    nie ma tego na planie i robi się problem bo musze dom oddac do użytku

    slupki są oddalone od domu o 1 m i są klinkierowe, rozbierać mi się już tego nie chce

    co zrobić żeby wybrnąć z tego problemu

    dzięki

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-06-12 22:06:38
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-12 22:04, d...@d...pl pisze:
> [...]
    > slupki są oddalone od domu o 1 m i są klinkierowe, rozbierać mi się już tego nie

    Zrobiłeś to bez zgody kierbuda?

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 3. Data: 2013-06-12 22:08:31
    Od: r...@g...com

    w sumie tak, ale mój kierbud to tej budowy nie widział

    dzięki

    http://decore-meble.pl

  • 4. Data: 2013-06-12 22:10:11
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-12 22:08, r...@g...com pisze:
    > w sumie tak, ale mój kierbud to tej budowy nie widział
    >
    > dzięki
    >

    > http://decore-meble.pl

    No ale wszystko się rozbija o to czy on wypełni Ci papiery do procedury
    "zakończenie budowy".
    Chyba, że musisz zrobić procedurę "pozwolenie na użytkowanie" to wtedy i
    to nie pomoże.

  • 5. Data: 2013-06-13 01:51:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 22:04:59 UTC+2 użytkownik d...@d...pl
    napisał:

    > co zrobić żeby wybrnąć z tego problemu

    A chodza w ogole w Twojej okolicy panowie z nadzoru?

    Jakby za taka pierdole mieli domow nie odbierac to ja bym chyba pol swojego musial
    rozebrac :) Mam dobudowany taras 40m2 ze zbrojonymi lawami, fundamentem i murkiem
    klinkierowym, dorobiony z tylu daszek ~20m2 bez projektu, dom szerszy i dluzszy o
    jakies 20cm z kazdej strony i takie tam :D

    Kto by sie dwoma slupkami klinkierowymi przejmowal?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2013-06-13 08:24:18
    Od: Iglo <i...@o...pl>

    Dnia Wed, 12 Jun 2013 16:51:31 -0700 (PDT), Adam napisał(a):

> [...]
    jakies 20cm z kazdej strony i takie tam :D

    > Kto by sie dwoma slupkami klinkierowymi przejmowal?

    A ja "się sram", że z boku dewnianego domku na działce letniskowej komin do
    kozy z klinkieru żem pobudował :-).

  • 7. Data: 2013-06-13 08:52:47
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 13.06.2013 01:51, Adam pisze:

> [...]
    jakies 20cm z kazdej strony i takie tam :D

    > Kto by sie dwoma slupkami klinkierowymi przejmowal?

    A zalegalizowałeś te rzeczy? Bo jak nie to może życzliwy sąsiad ci
    pomoże w tym.

    Znajomy wybudował garaż miał pozwolenie i inne papiery, stwierdził że mu
    kierownik nie jest potrzebny. Robotnicy zrobili garaż o 20 cm za długi.
    Po miesiącu kontrola z NB i nakaz rozbiórki plus mandat 500 zł. Wziął
    kierownika, który pozałatwia mu wszelkie formalności. Garaż jakoś
    przeszedł. Po pół roku postanowił dobudować wiatę. Zrobił to na
    zgłoszenie. Wiata stała na słupach ale była dostawione do garażu i do
    tego garażu robotnicy dodatkowo przyłapali ją śrubami. Po kilku
    tygodniach znów miał kontrolę i nakaz rozbiórki bo wiata była
    przykręcona do garażu więc nie była wolnostojąca, a była częścią /
    rozbudową garażu. Panowie z NB powiedzieli, że oni po prywatnych
    budowach sami nie chodzą chyba, że dostaną pisemne zgłoszenie...

    ...więc napisz swój adres wypróbujemy czy te twoje samowolki przejdą ;)

    Radzę więc aby Adam Sz. pogadał ze swoim kierownikiem.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com

  • 8. Data: 2013-06-13 09:08:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:52:47 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:
    > Radzę więc aby Adam Sz. pogadał ze swoim kierownikiem.
    A tam. Na życzliwego sasiada nie ma mocnych- taki gnój potrasfio utrudnić życie.
    Ty opisałes dwa przaypadki ja opisze równiez dwa:
    Znajomy budował dom. W momencie gdy odbierał pozwol;enie na budowe stały już sciany i
    robili strop.
    Drugi znajomy budował dom, było to w końcówce 2008 roku i aby uniknąc kosztów
    certyfikatu energetycznego(wtedy tzw"audytorzy" wołali za to 1,5tys- teraz za 50zł
    robią)zgłosił odbiór. Odbiór całkowity przeszedł z tym że dom to był skromnie m,ówiąc
    stan surowy. Mury, okna, elewacja, w srodku posadzki na parterze tynki, piętro nie
    ruszone.;))

  • 9. Data: 2013-06-14 11:26:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 13 czerwca 2013 08:52:47 UTC+2 użytkownik Ariusz napisał:
    > W dniu 13.06.2013 01:51, Adam pisze:
    [...]
> [...]

    > ...więc napisz swój adres wypróbujemy czy te twoje samowolki przejdą ;)
    > Radzę więc aby Adam Sz. pogadał ze swoim kierownikiem.

    ^ Chyba wiem kto w przypadku Twojego znajomego byl tym "zyczliwym sasiadem" :]
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2013-06-14 15:27:57
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    > Zrobiłeś to bez zgody kierbuda?

    słubki można bez zgodny ... to tylko słubki