  • 1. Data: 2011-06-24 14:41:55
    Temat: śmierdzi od szamba
    Od: Popik <s...@w...pl>

    Witam
    w biurze wyloło mi szambo oczywiscie wszystko naprawione ale cały ten
    piach i gruz pod spodem przesiąk zalanym szmbem , smierdzi jak cholera
    co ma zrobic czym zniwelowac ten zapach

  • 2. Data: 2011-06-24 16:19:43
    Temat: Re: śmierdzi od szamba
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    po prostu poczekac

  • 3. Data: 2011-06-24 16:48:43
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Popik wrote:

    > cholera co ma zrobic czym zniwelowac ten zapach

    Podobno na terenach popowodziowych pomogły jakieś mikroorganizmy.
    Rozpyla się to i... nie śmierdzi. Nie wiem, czy działa, nie testowałem,
    tylko zbieram o tym informacje... Strony:
    http://www.mikroorganizmy-sklep.pl/
    http://www.biosapolska.pl/

    Powodzenia - JanuszWo

    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy

  • 4. Data: 2011-06-30 20:40:05
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 24.06.2011 18:48, JanuszWo pisze:

> [...]
    > Rozpyla się to i... nie śmierdzi. Nie wiem, czy działa, nie testowałem,
    > tylko zbieram o tym informacje... Strony:

    Tez bym poszedl ta droga - moj ojciec stosuje bakterie do szamba i
    praktycznie zawartosc nie smierdzi, wiec i na takie "przygody" powinno
    cos pomoc.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 5. Data: 2011-07-01 07:26:50
    Od: "Marex" <m...@g...pl>

    RadekNet <r...@r...com> napisał(a):

    > Tez bym poszedl ta droga - moj ojciec stosuje bakterie do szamba i
    > praktycznie zawartosc nie smierdzi, wiec i na takie "przygody" powinno
    > cos pomoc.
    >
    > Pozdr.

    Zastosuj np. SEPTIFOS -Preparat do szamb(dostępny m.in. w Leroy M. i w
    ciągu tygodnia dawkuj codziennie (powinno pomóc) a potem dawkuj wg opisu.
    Wypraktykowane- działa!
    Pozdrawia~Marex