  • 11. Data: 2012-05-07 09:47:42
    Temat: Re: solarnicy i sceptycy
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > mysle, że jednak wiecej osób ma Windę niż Linucha.

    ano ma... to był tylko żart :-), bo w końcu...
    mac za drogi, linux ciągle za mało rozpowszechniony - i imperium M$ się
    rozrasta.
    Niestety.
    A mac os x chyba na zwykłym pc nie pójdzie... choć win na macu tak
    :-)... Ot polityka korporacji.

    pozdr
    Robert G.

  • 12. Data: 2012-05-07 12:29:56
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 09:47:42 UTC+2 użytkownik Robert G napisał:

    > ano ma... to był tylko żart :-), bo w końcu...
    > mac za drogi, linux ciągle za mało rozpowszechniony - i imperium M$ się
    > rozrasta.
    > Niestety.

    Linux malo rozpowszechniony? Ha ha, sprawdz co masz w telewizorze, komorce, routerze
    wifi i setkach innych urzadzen - tam w wiekszosci siedzi wlasnie linux, a nie
    produkty M$ :)

    http://www.youtube.com/watch?v=yVpbFMhOAwE&feature=y
    outu.be

    pozdr.

    --
    Adam

  • 13. Data: 2012-05-07 12:49:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 12:29:56 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Linux malo rozpowszechniony?
    Jako Os w kompach

    >Ha ha, sprawdz co masz w telewizorze, komorce, routerze wifi i setkach innych
    >urzadzen - tam w wiekszosci siedzi wlasnie linux, a nie produkty M$ :)

    Ale tam wiekszośc userów "nie zaglada". Nie obchodzi ich co tam w środku jest za
    system- to ma działac i tyle. Z komputerami jest troszkę inaczej.

    Np ja- komórka służy u mnie w sumie tylko do odbierania połączeń więc nawet nie wiem
    czy ma w środku linuksa, winde czy symbiana. Ta wiedza nie jest mi do niczego
    potrzebna. Mója plasma Samsunga podobno ma w środku linuksa i jest grupa zapaleńców
    co alternatywny soft piszą. Ja nie korzystam bo akurat mi zadne dodatkowe funkcje
    poza podstawowymi nie sa potrzebne. Router Wifi to samo są jakies alternatywne softy
    ale jskoro u mnie działa na podstawowym to mi wystarczy.
    Z komem jest troszke inaczej-wykorzystuje sie go do różnych rzeczy i tu juz znaczenie
    system operacyjny ma. Jednym bardziej pasuje linuks, mi windows. Raz nawet na jednym
    kompie wgrałem sobie linuksa ale po tygodniu zrezygnowałem, nie mogłem sie tam
    odnależć-od lat pracuje na windowsie więc po prostu przywykłem zarówno ja jak i
    rodzina. I nie chcę przyzwyczajeń zmieniac. Tym bardziej że windows spełnia wszelkie
    moje wymagania.

  • 14. Data: 2012-05-07 14:27:26
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 12:49:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    system- to ma działac i tyle. Z komputerami jest troszkę inaczej.

    Niewazne - chodzi o to ze "imperium" linuxa rosnie szybciej i bardziej dynamicznie
    niz imperium M$, obojetnie czy to jest widoczne czy nie. Linux to taka gora lodowa, a
    M$ - Titanic ;)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 15. Data: 2012-05-07 14:29:40
    Od: Adam <a...@g...com>

> [...]

    rodzina. I nie chcę przyzwyczajeń zmieniac. Tym bardziej że windows spełnia wszelkie

    Ja mimo ze linuxa znam na wylot bo administruje kilkudziesiecioma maszynami na tym
    systemie to na desktopie tez mam windowsa bo jest prostszy i wygodniejszy, a ja
    leniwy. A leniwy zawsze wybiera latwiejsza droge jak tylko moze :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2012-05-07 14:46:59
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    ion-forums@ynja13...
    >Niewazne - chodzi o to ze "imperium" linuxa rosnie szybciej i bardziej
    >dynamicznie niz imperium M$, obojetnie czy to jest widoczne czy nie.

    oprogramowanie dla urządzeń do nieco inny temat niż system operacyjny
    komputerów osobistych a wrzucenie do jednego worka jest pomyłką.
    Linux -puki co userfriendly nie jest -a to okresla jego popularnosc, co
    wiąże sie z dostępnym oprogramowaniem co znów wpływa na popularnosc.

    b.

  • 17. Data: 2012-05-07 15:59:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > maszynami na tym systemie to na desktopie tez mam windowsa bo jest
    > prostszy i wygodniejszy, a ja leniwy. A leniwy zawsze wybiera

    to smutne ale Windnows jest jednym z najbardziej dopracowanych systemów.

  • 18. Data: 2012-05-07 16:05:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 15:59:47 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
> [...]

    Czemu smutne.
    dopracowany, działa, cena tez rzekł bym niska. Czego więcej trzeba

  • 19. Data: 2012-05-07 20:25:25
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    on-forums@ynbq3...
    napisał:

    >Czemu smutne.
    >dopracowany, działa, cena tez rzekł bym niska. Czego więcej trzeba

    Owszem, przejzystosci jak w systamach pisanych.
    Ja akurat z nostalgia wspominam archaicznego dosa w ktorym wiedzialem
    wszystko. Wiem, ze struktura byla prosta i nie spelnial znamion systemu
    operacyjnego jakim jest Unix, ale jego znajomosc sprawiala, ze wiedzialem
    gdzie czego szukac. Teraz kazdy Windows jest coraz bardziej idiotoodporny,
    moze nie odporny a dla ludu. To niestety powoduje, ze wyswietla sie jakies
    jedno okienko z opcjami do innego okienka, a to inne okienko przekierowuje
    nas do pierwszego okienka. I tak w kolo macieju. Jak cos robi to nie wiadomo
    jak i co, bo tylko naprawa czegos tam i nic wiecej nie mozna zrobic. W xp
    mniej wiecej wiadomo co dzieje sie z sieciami wifi, ale w win 7 to juz
    kompletnie wymieklem. Jakies opcje naprawy czy czegos tam i brak mozliwosci
    ingerowania w co kolwiek, no chyba, ze ja czegos nie wiem. W zaden sposob
    nie udalo mi sie polaczyc przez wifi ad hock dwoch kompow i dzielic miedzy
    nimi internet. Polaczenie owszem jest, pingi niby OK, ale czemu to nie chce
    dzialac? Dla mnie tragedia z ta dostepnoscia dla mas. Komus sie
    upierdzielilo, ze wszystko musi byc proste i dla wszystkich.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2012-05-07 21:24:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > ze wiedzialem gdzie czego szukac. Teraz kazdy Windows jest coraz
    > bardziej idiotoodporny, moze nie odporny a dla ludu.

    niestety ale po XP chyab zaczeła sie degeneracja, mam 7demkę i kurna nie nie
    można tam znaleźć, w sumei to sie zastanawiam po kiego diabła wszytsko
    poprzestawiano? jaka logika tym rzadziła. Coś jakby zrobić nową wersję
    samochodu i wszytskei wajchy poprzestawiać pozmeinic ich funkcje.