  • 11. Data: 2014-04-27 22:17:41
    Temat: Re: solary
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 08:07:40 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Wybierz sobie coś ze strony: http://www.selfpv.pl a widoczne tam ceny pomnóż razy 5
    i otrzymasz cenę w PLN z polskim VATem i z dostawą do domu.

    O, juz wiemy skad sie wziela cena bora bora :-)
    Tak jakby nie mozna bylo tego kupic w tym sklepie i wyslac kurierem...
    Niektorzy to maja problemy. Ja to nawet srubki do kieszeni dyskowych z
    Hong Kongu kupuje bo sie bardziej oplaca :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2014-04-28 11:04:50
    Od: "miszmasz" <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >nie widzę Twojego prawidłowego adresu email. Proszę o kontakt do mnie na

    Coś chyba okapy bora nie schodzą i się nam kolega przebranżowił...

  • 13. Data: 2014-04-28 12:42:54
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 11:04:50 UTC+2 użytkownik miszmasz napisał:

    > Co� chyba okapy bora nie schodz� i si� nam kolega przebran�owi�...

    Eeee jak nie - przeciez jeden sie sprzedal :) Jest kasa na kolejny biznes :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2014-04-28 20:13:05
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2014-04-27 14:50, ToMasz pisze:

> [...]
    > jakimś dziwnym, zmiennym zależnie od pory dnia i roku napięciu.
    > Potrzebujesz coś, co przerobi to napięcie na równe 230V, zgra w fazie z
    > napięciem sieciowym i będzie inteligentnie przełączać! Ups wcale prosty
    > nie jest, ale on ma łatwiej, bo są 2 stany. albo działa z baterii, albo
    > działa z elektrowni. U Ciebie jak to sobie wyobrażasz? Gdzieś musisz
    > zadać pewien poziom kiedy pobierasz prąd ze słońca! Zapotrzebowanie domu
    > na moc, jest zmienne, więc....
    > Moim zdaniem pomysł fajny, ale "niechcenie" akumulatora komplikuje go
    > bardzo mocno. 1 aku za 300zł to około 1kilowatogodzina.

    nie chce się buforować. Mam bardzo szczególny pobór - stały w czasie.
    Ogniwa nie dają stałej mocy. Raz mniej a raz więcej.

    Pytanie czy są invertery, które są w stanie czerpać trochę z jednego
    źródła a trochę z sieci - dość proste pytanie.

    Nie chce aku bo po co. Energia elektryczna w nocnej taryfie nie jest aż
    tak droga.

  • 15. Data: 2014-04-28 20:32:16
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 28.04.2014 o 20:13 Mruk <t...@g...pl> pisze:

> [...]
    >
    > Pytanie czy są invertery, które są w stanie czerpać trochę z jednego
    > źródła a trochę z sieci - dość proste pytanie.
    Watpię, ale da się zrobić. Jak jesteś zainteresowany to się odezwij,
    przedyskutujemy sprawę i omówimy szczegóły.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 16. Data: 2014-04-28 21:52:23
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 11:04:50 UTC+2 użytkownik miszmasz napisał:
    > U�ytkownik "slavo65" napisa� w wiadomo�ci

    > Co� chyba okapy bora nie schodz� i si� nam kolega przebran�owi�...

    Schodzą, schodzą. Spory ruch się zrobił po zakończonych targach w Mediolanie, gdzie
    jeżdżą z Polski nie tylko branżyści, ale również końcowi klienci.
    Miałem parę rozmów z takimi ludźmi, którzy planują dom i im się chciało połączyć
    wycieczkę do Włoch z oglądaniem kuchennych nowości.
    Z branżystów złożyło na targach zamówienie pierwsze studio z Krakowa, więc i krakusi
    będą mieli gdzie kupować :)

  • 17. Data: 2014-04-29 08:12:23
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-28 20:32, janusz_k pisze:

    > Watpię, ale da się zrobić. Jak jesteś zainteresowany to się odezwij,
    > przedyskutujemy sprawę i omówimy szczegóły.

    W co wątpisz i czemu chcesz na priv? Po to jest grupa, żeby dyskutować.

    --
    MN

  • 18. Data: 2014-04-29 08:40:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 kwietnia 2014 08:12:23 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > W co wątpisz i czemu chcesz na priv?
    Duże pieniądze nie lubią rozgłosu;)

  • 19. Data: 2014-04-29 09:40:36
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 29.04.2014 o 08:12 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > W co wątpisz i czemu chcesz na priv? Po to jest grupa, żeby dyskutować.

    W to wątpię "Pytanie czy są invertery, które są w stanie czerpać trochę z
    jednego źródła a trochę z sieci"

    A na priv bo jeżeli jesteś zainteresowany to ci taki zrobię, ale
    szczegółów tutaj omawiać nie będę.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 20. Data: 2014-04-29 10:13:15
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-04-28 21:52, slavo65 pisze:

> [...]
    wycieczkę do Włoch z oglądaniem kuchennych nowości.
    > Z branżystów złożyło na targach zamówienie pierwsze studio z Krakowa, więc i

    Wow co za szczescie. I Krakow bedzie mial okap robiacy ten wyciag, czy
    jak to tam bylo.
    Swoja droga to czysta desperacja zakladac watek pod innym nickiem, by
    pozniej na niego odpowiadac reklamujac kolejny shit "robiacy ten prad ze
    slonca".

    TK