  • 11. Data: 2009-07-06 21:30:17
    Temat: Re: solary - jaki kabel
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > acha no i nie radzę raczej tą samą skrętką puszczać sygnału od czujnika
    > temperatury i czegoś jeszcze.

    jak już "p....lisz" po gazetowemu to jeszcze może powiedz co takiego
    strasznego może się stać ??
    no może poza tym że na kabel wydasz mniej niz producenci przewidzieli
    bo z doświadczenia mogę powiedzieć z czystym sumieniem że "p....lisz"

  • 12. Data: 2009-07-06 21:52:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

> [...]
    > no może poza tym że na kabel wydasz mniej niz producenci przewidzieli
    > bo z doświadczenia mogę powiedzieć z czystym sumieniem że "p....lisz"

    plonk

    zajmij sie swoimi kozami.

  • 13. Data: 2009-07-07 06:05:52
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 6 Lip, 21:08, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
    > Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:f0c43496-551f-4134-8c27-2e2a116042b8@
    h11g2000yqb.googlegroups.com...

    > Z tego co mi powiedzial gostek na targach te rurki musza byc w otulinie
    > kauczukowej odpornej na wysoka temp:http://tinyurl.com/ko7gk7

    No i są :)
    Nie ma tylko kabla.
    Skrętki to sie u mnie trochę znajdzie ale może jednak trzeba dać coś o
    większej średnicy.
    Pytanie tylko czy aby 2 żyły wystarczą?
    Pzdr
    QbaB

  • 14. Data: 2009-07-07 06:13:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    QbaB wrote:
> [...]
    >>

    > No i są :)
    > Nie ma tylko kabla.
    > Skrętki to sie u mnie trochę znajdzie ale może jednak trzeba dać coś o

    z mojej wiedzy wynika że wystarczą. ale nei dawaj skrętki tylko przynajmniej
    2 x 0.75 albo 2 x 1 mm2 tak jak pisałem.

  • 15. Data: 2009-07-07 06:49:18
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Nie wiem po cholere komu skretka do kolektora,

    Nawet dwie skrętki ;)))

    Krzysiek

  • 16. Data: 2009-07-07 07:10:04
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > z mojej wiedzy wynika że wystarczą. ale nei dawaj skrętki tylko
    > przynajmniej 2 x 0.75 albo 2 x 1 mm2 tak jak pisałem.

    Moze byc i skretka. Jedyny prolem jest taki, ze jesli masz dlugi kabel
    to jego opor bedzie powodowal zawyzenie odczytu temperatury. Stad lepiej
    dawac kable o wiekszym przekroju. No ale w skretce masz 4 pary i jak
    zajdzie taka potrzeba mozesz przeciez uzyc 4 zamiast dwoch przewodow.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 17. Data: 2009-07-07 07:14:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    T.M.F. wrote:

> [...]
    > lepiej dawac kable o wiekszym przekroju. No ale w skretce masz 4 pary
    > i jak zajdzie taka potrzeba mozesz przeciez uzyc 4 zamiast dwoch

    tylko czy skrętka jest aby tańsza od 2 x 0.75 cz 2 x 1mm2 :)

  • 18. Data: 2009-07-07 08:40:46
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet dwie skrętki ;)))

    I sen spokojniejszy. :-))

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-07-07 08:45:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    >Pytanie tylko czy aby 2 żyły wystarczą?

    Tam jest tylko czujnik temperatury, nic wiecej Ci nie potrzeba. Daj jak
    ksiazka pisze 2x0,75 lub 2x1mm^2 i bedzie dobrze.

    Pozdro.. TK

  • 20. Data: 2009-07-07 13:16:09
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    > tylko czy skrętka jest aby tańsza od 2 x 0.75 cz 2 x 1mm2 :)

    Nie mam pojecia. Ale przeciez nie pisze uzyj skretki zamiast, tylko, ze
    mozna uzyc czegokolwiek, co jest pod reka.