  • 1. Data: 2016-02-24 22:21:14
    Temat: sortownik odpadów
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Macie jakieś ciekawe pojemniki na śmieci pod zlewem?

    Warunki są takie że planuję szafkę 80cm i wewnątrz 6 pojemników ("komunalne",
    plastiki, szkło, "dla kur", kompostownik, "do pieca"). Fajnie żeby był dobry dostęp
    do wszystkich.

    najbliżej ideału byłoby coś takiego
    http://melbo.cal.pl/foto-aukcje/prod/Rejs/Rejs_maxim
    a_sortownik_11111_A.jpg

    w takiej konfiugracji:
    http://melbo.cal.pl/foto-aukcje/prod/Rejs/Rejs_maxim
    a_sortownik_rys1.jpg

    tylko ta cena...

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2016-02-24 22:52:28
    Temat: Re: sortownik odpadów
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:21:16 UTC+1 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    plastiki, szkło, "dla kur", kompostownik, "do pieca"). Fajnie żeby był dobry dostęp

    Sporo. Ja mam dwa duze (plastiki, komunalne) i dwa male (uzywam do innych
    rzeczy niz smieci). Wiecej do szafki pod zlewozmywak sie nie zmiesci - bo
    syfon :) Jedz do IKEI tam maja dokladnie takie pojemniki w ludzkich
    pieniadzach i pasujace do szafek blumowych :)

    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/S19017618
    /

    Mozesz kupic w dowolnej konfiguracji.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2016-02-24 23:11:01
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 22:52:29 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > rzeczy niz smieci). Wiecej do szafki pod zlewozmywak sie nie zmiesci - bo

    Taki nie uratuje sytuacji?
    http://allegro.pl/syfon-zlewu-2-komory-zajmuje-malo-
    miejsca-i5655506161.html

    > Jedz do IKEI tam maja dokladnie takie pojemniki w ludzkich
    > pieniadzach i pasujace do szafek blumowych :)
> [...]

    Dzięki, obadam temat.

    --
    bajcik