  • 1. Data: 2010-10-11 19:22:12
    Temat: sosna o paskowanym żółtozielonym igliwiu
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Witam
    Nie jestem fanem iglaków ale będąc gdzies wypatrzyłem i kupiłem kilka
    sadzonek ciekawej optycznie sosny o paskowanym poprzecznie
    żóltozielonym igliwiu.
    Kupiłem ja pod nazwą Sosna tygrysia ale nie mogę znaleść jej prawidłowej
    nazwy .
    Może ktos pomoże prawidłowo ja nazwać.
    Jutro strzelę jej fotki.
    z pozdrowieniami i uśmiechami