  • 1. Data: 2011-02-11 12:24:52
    Temat: sposób na skoczogonki
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Macie jakis sprawdzony sposób na nie.
    Stosowałem juz dwie chemie i nic.
    Sposób z zanurzaniem w wodzie odpada bo mi rosliny zgniją :)

  • 2. Data: 2011-02-11 13:23:18
    Temat: Re: sposób na skoczogonki
    Od: "moon" <m...@y...com>

    ?Rafał wrote:
    > Macie jakis sprawdzony sposób na nie.
    > Stosowałem juz dwie chemie i nic.
    > Sposób z zanurzaniem w wodzie odpada bo mi rosliny zgniją :)

    wywar z papierosów.
    podobno.

    moon

  • 3. Data: 2011-02-11 15:48:54
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > Macie jakis sprawdzony sposób na nie.

    Przy silnej inwazji wystarczy całkowicie zanurzyć doniczkę z rosliną w
    wodzie i po wypłynięciu skoczogonków zlać je razem z nadmiarem wody.

    > Sposób z zanurzaniem w wodzie odpada bo mi rosliny zgniją :)

    Nie zgniją, jeśli po tym zabiegu pozwolisz podłożu przeschnąć do normalnego
    (zalecanego) poziomu. Jeśli pozostaną jakieś niedobitki - a jest raczej
    pewne operację powtórzyć.
    Pozdrawiam
    skryba