  • 1. Data: 2009-05-20 07:11:20
    Temat: [og]sprzedam rozebraną chatę wiejską
    Od: p...@t...pl

    Witam,

    Sorry za spam ale obiecałem dać ogłoszenie:
    Znajomy ma do sprzedania rozebraną chatę wiejską, drewno sosnowe,
    więcej info pod nr.602457749

  • 2. Data: 2009-05-20 09:54:30
    Temat: Re: [og]sprzedam rozebraną chatę wiejską
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...

    > Sorry za spam ale obiecałem dać ogłoszenie:
    > Znajomy ma do sprzedania rozebraną chatę wiejską, drewno sosnowe,
    > więcej info pod nr.602457749

    No to spamuj inteligetnie i napisz gdzie - mniej wiecej - ta rozebrana
    chata sie fizycznie znajduje, i czy ta sosna, to "szybka sosna" z lat
    niedawno minionych, czy sosna z czasow, kiedy ludzie wiedzieli jakie sosny
    wyciac, zeby zbudowac z nich dom...

    sz.

  • 3. Data: 2009-05-20 11:10:12
    Temat: Re: sprzedam rozebraną chatę wiejską
    Od: p...@i...pl

    On 20 Maj, 11:54, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:

> [...]
    > chata sie fizycznie znajduje, i czy ta sosna, to "szybka sosna" z lat
    > niedawno minionych, czy sosna z czasow, kiedy ludzie wiedzieli jakie sosny

    i czy zrobiona dokumentacja fotograficzna, bale ponumerowane, za
    ile ?

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 4. Data: 2009-05-20 11:51:47
    Temat: Re: sprzedam rozebrana chate wiejska
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyciac, zeby zbudowac z nich dom...

    i czy zrobiona dokumentacja fotograficzna, bale ponumerowane, za

    i jaki rozmiar bali, czy je przeszlifowano (dla poprawienia efektu
    wizualnego),
    i jaka powierzchnia tej chaty.

    pozdrawiam
    pluton

  • 5. Data: 2009-05-20 14:50:36
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Uzytkownik <p...@i...pl> napisal w wiadomosci
    p.googlegroups.com...

    > i czy zrobiona dokumentacja fotograficzna, bale ponumerowane, za ile ?

    Mozna wybaczyc grzech popelniony z nieswiadomosci.

    Ale nie grzech wynikajacy z bezczelnosci.

    Miales szanse. Nie skorzystales.

    W moim odbiorze: wybrales jeden z glupszych sposobow pozyskiwania minut za
    polczenia przychodzace. Glupszy niz oferowanie skrecania dlugopisow i
    adresowania kopert.

    EOT

    sz.

  • 6. Data: 2009-05-21 10:15:09
    Od: p...@i...pl

    On 20 Maj, 16:50, "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    wrote:
> [...]
    >
    > W moim odbiorze: wybrales jeden z glupszych sposobow pozyskiwania minut za
    > polczenia przychodzace. Glupszy niz oferowanie skrecania dlugopisow i

    jako, że w nagłowku zostawiłes moje dane pozwole zapytac: o co tak
    wlasciwie Ci chodzi?

    pzdr
    krzychut
    www.czernihowka.com.pl

  • 7. Data: 2009-05-25 17:56:44
    Od: p...@t...pl

    wrote:
> [...]
    > chata sie fizycznie znajduje, i czy ta sosna, to "szybka sosna" z lat
    > niedawno minionych, czy sosna z czasow, kiedy ludzie wiedzieli jakie sosny

    Chata znajduje się w okolicach Radzymina k/ Warszawy. Niestety nie ma
    dokumentacji foto ponieważ drewno leży ok. 10 lat a wtedy nikt nie
    zrobił zdjęć drewno obejrzane przez cieślę i określone jako "zdrowe",
    miało pójść do budowy więdźby na nowy dom ale cieśla doradził żeby
    zamówić nowe "bo cięte na wymiar" stąd pomysł sprzedaży. Tak jak
    napisałem wszelkie informacje pod nr. 602457749 to jest telefon do
    sprzedawcy.

  • 8. Data: 2009-05-26 06:16:18
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 25 Maj, 19:56, p...@t...pl wrote:
> [...]
    > zamówić nowe "bo cięte na wymiar" stąd pomysł sprzedaży. Tak jak
    > napisałem wszelkie informacje pod nr. 602457749 to jest telefon do

    A czemu po prostu nie oddasz do "pocięcia na wymiar" ?

    Zresztą (poza nielicznymi przypadkami gotowej więźby) krokwi nie robi
    się dokładnie na wymiar tylko z zapasem, więc i tak musi być na
    miejscu obcinane. A stare drewno (jeśli zdrowe) jest 100 razy lepsze
    od takiego prosto z tartaku.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.