  • 21. Data: 2009-02-05 22:53:30
    Temat: Re: sprzeglo hydrauliczne
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gmfq53$5g6$1@achot.icm.edu.pl...

    > Jak będziesz miał fotki, to chętnie obejrzę. Jeśli nie chce ci się robić,
    > to powiedz proszę w jaki sposób zamontowałeś ramiak kolektora i na jakim
    > dachu.

    Ze zdjeciami to jest troche problem, bo jak tam jezdze to jest juz ciemno.
    Ale moge zrobic jakies zdjecia talefonem moze w niedziele, samego kolektora
    na dachu jezeli o to Ci chodzi.
    Kolektor zamontowany jest przy pomocy gotowych elementow bedacych w
    komplecie. Moj dach pokryty jest blacha dachowkowa, a samo mocowanie polega
    na przykreceniu dlugimi wkretami do konstrukcji dachu specjalnych blach do
    ktorych mocuje sie rame kolektora. Sam kolektor jest oddalony od blacy o
    okolo 10cm. Do zamontowaia pozostaly mi jeszcze rury prozniowe, ale to
    dopiero po zamontowaniu zasobnika i napelnieniu instalacji glikolem.

    Pozdro.. TK

  • 22. Data: 2009-02-05 23:14:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    o.googlegroups.com...

    > Ooo, ja wogole jestem za pomyslem zeby kazdy sie pochwalil tym swoim
    > domkiem o ktorych tu tak piszemy :) Moj wszyscy juz widzieli bo go
    > wklejam w co drugim watku :P

    Przesle Ci mailem.

    TK

  • 23. Data: 2009-02-06 06:57:17
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

    > Nie wiem, dlatego pytam.
    > Pozdr.
    > Krzysiek

    z tego co wiem mocuje sie sie plaskowniki z nierdzewki odpowiednio wygiete
    do krokwi i przepuszcza sie przez dachowke wentylacyjna (trzeba zakupic),
    plaskowniki te spina sie belka aluminiowa i do niej mocuje sie rame
    kolektorow. Czyli 4 dachowki, 4plaskowniki, 1 kolektor. Wszystko proste w
    montazu.

  • 24. Data: 2009-02-06 07:01:22
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > jedyny powód dla zamontowania malego sprzegla przed rozdzielaczem to
    > "beznadziejny" kociol wiszacy z wlasna pompa (a tak ma 99% kotlów wiszacych)
    > w takim przypadku kociol bez sprzegla nie bedzie dzialal.

    Zawsze mozna pompe wyjac i wstawic rurke lub uszkodzona pompe z usunietym wirnikiem.

  • 25. Data: 2009-02-06 12:36:06
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

> [...]

    > "beznadziejny" kociol wiszacy z wlasna pompa (a tak ma 99% kotlów
    > wiszacych) w takim przypadku kociol bez sprzegla nie bedzie dzialal.

    a znasz moze jakies kotly gazowe z zamknieta komora spalania bez pompy?

    Pozdrawiam
    Tim