  • 21. Data: 2014-08-21 13:12:23
    Temat: Re: stara drewniana podłoga - jakie opcje?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:1rzrv10tlkq88.17ivbg3je3nku.dlg@40tude.
    net...

    > Moge tytulem ostrzezenia napisac wiec, ze kupowalem w LM, a wg nalepki na
    > deskach producent to Floorpol.

    Ja ani marketu ani tym bardziej producenta nie pamiętam. W okolicy 10 minut
    jazdy samochodem mam zarówno LM, Praktikera, OBI i Castoramę, więc to mógł
    być dowolny z nich.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 22. Data: 2014-08-22 13:16:12
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Aug 2014 13:07:12 +0200, Ergie napisał(a):

    >Ale tnę tylko od strony ściany. W środku są tylko oryginalne krawędzie,

    Oryginalne tez nie zawsze mialy idealny kat.

    > A w
    > nowym domu nie mam ich tylko dlatego że się bardzo szybko niszczą - są mało
    > dziecio-odporne :-)

    To niestety prawda :) Ale sie wycyklinuje i bedzie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2014-08-22 14:51:21
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    et...

    > To niestety prawda :) Ale sie wycyklinuje i bedzie.

    Poczekam aż dzieci wyfruną z gniazda :-)

    Tymczasem wolę raz na 10 lat wymienić panele co jest kwestią pół dnia. Niż
    co kilka lat robić cyklinowanie z wcześniejszym opróżnianiem pokoju i
    późniejszym sprzątaniem i malowaniem.

    Pozdrawiam
    Ergie