  • 1. Data: 2013-09-12 18:29:49
    Temat: statystyki
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    małe podsumowanko energetyczne:
    w latach 2007-2011 zużywałem średnio 2002m3 gazu rocznie.
    Po modernizacji układu polegającego na:
    izolacji od wewnątrz garażu i piwnic styropianem
    montaż urządzenia odzyskującego ciepło z kanalizacji
    wymiana oldskulowego pieca gazowego na kondensacyjny
    montaż solarów
    całość zmieściłem zdaje sie w 13kzł.

    w tym roku wrzesień-wrzesień zużyłem 1125m3 gazu, zmieściłem się w taryfie
    W2. Kolektor według ciepłomierza dał 3570kWh energii.
    A wygląda na to że najwięcej zysku dała wymiana pieca.

    b.

  • 2. Data: 2013-09-12 20:53:09
    Temat: Re: statystyki
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    > A wygląda na to że najwięcej zysku dała wymiana pieca.

    Ja już postanowiłem, że w przyszłym roku wymieniam kocioł na kondensata mimo
    że ten ma dopiero 7 lat.

  • 3. Data: 2013-09-17 15:05:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > A wygląda na to że najwięcej zysku dała wymiana pieca.

    Jaki miales uprzednio jaki masz teraz?

  • 4. Data: 2013-09-17 15:26:18
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Jaki miales uprzednio jaki masz teraz?

    miałem z otwarta komorą jakis 20letni termet (CO-89 ? , cos w ten deseń),
    teraz mam kondensacyjny
    termet ecocondens 25 plus.

    b.