  • 1. Data: 2010-11-14 22:21:09
    Temat: stelaż do bidetu - jak dobrać
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Witam,

    w końcu założyłem stelaż do wc firmy grohe 113 cm. Teraz czas na zakup
    stelaża do bidetu. Miałem nadzieję że do bidetu grohe 113 stanieje nieco,
    ale niestety trzyma się na poziomie >500PLN.
    Jak dobrać stelaż do bidetu innej firmy, ale tak, aby wysokość obu od
    posadzki była taka sama (na górze ma być półka) i żeby zawieszone miski
    też były na tej samej wysokości? Tak przeglądałem oferty różnych firm i
    niestety nie moge połapać się z tym czy wszystko da się dopasować czy nie?
    Może możecie jakiś model podać, albo chociażby podać jak należy szukać, na
    co zwrócić uwagę

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 2. Data: 2010-11-14 22:31:52
    Temat: Re: stelaż do bidetu - jak dobrać
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Może możecie jakiś model podać, albo chociażby podać jak należy szukać, na

    O ile stelaż do kibla warto kupić dobry choćby dlatego, żeby mieć z nim
    potem spokój na dłuuugie lata, tak przy bidetowym właściwie nie ma nic, co
    mogłoby się zepsuć i po prostu nie ma sensu przepłacać. Dlatego kup
    jakikolwiek wyrób krajowego producenta za połowę ceny Grohe i spokojnie
    wystarczy. Wysokość montażu samego bidetu i tak sobie ustawisz, a wysokość
    góry, jeśli nie będzie się zgrywać, dorównasz konstrukcją do gipskartonów.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-14 22:37:51
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 14-11-2010 o 23:31:52 Jarek P. <j...@g...com> napisał(a):

    > a wysokość góry, jeśli nie będzie się zgrywać, dorównasz konstrukcją do
    > gipskartonów.

    wolałbym iść na łatwiznę i nie musieć za bardzo rozbudowywać konstrukcji
    do nidy, no ale jak nic nie znajdę to trudno...

  • 4. Data: 2010-11-14 22:40:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    lukas wrote:
> [...]
    > się dopasować czy nie? Może możecie jakiś model podać, albo chociażby
    > podać jak należy szukać, na co zwrócić uwagę

    ja bym kupił jakiś solidny co by nie było potem problemów :)

    Zwróć też uwagę na solidne obudowanie tych stelaży oraz na to aby płyta GK
    dotykała do przedniej płaszczyzny, bo już widziałem efekt który sie zrobił
    gdy montażyści nie związali stelaża za zabudową i płytki się załamały :)

  • 5. Data: 2010-11-15 01:40:32
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-14 23:40, Marek Dyjor pisze:

> [...]
    > GK dotykała do przedniej płaszczyzny, bo już widziałem efekt który sie
    > zrobił gdy montażyści nie związali stelaża za zabudową i płytki się

    Ja bym tam stelaża z zabudową nie wiązał. Bo jak i po co?
    Najważniejsze aby płyty na froncie na 100% leżały na stelażu. I od
    frontu dwie warstwy płyt nie zaszkodzą.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2010-11-15 21:09:24
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > I od
    > frontu dwie warstwy płyt nie zaszkodzą.
    > RudeBoy Selecta

    Myslalem, ze 2 plyty to standard?

    KADAR

  • 7. Data: 2010-11-15 22:07:23
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-15 22:09, Kadar pisze:

    > Myslalem, ze 2 plyty to standard?

    No wierz mi, że nie wszędzie...

  • 8. Data: 2010-11-15 22:22:55
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 15-11-2010 o 22:09:24 Kadar <o...@g...com> napisał(a):

    > Myslalem, ze 2 plyty to standard?

    nawet w instrukcji wyraźnie tak podają ;)

  • 9. Data: 2010-11-16 09:13:02
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > nawet w instrukcji wyraźnie tak podają ;)

    To moze ja mialem takie szczescie do wykonawcow, bo z kazdym z ktorym
    rozmawialem zawsze mowil o 2 plytach :-)

    KADAR

  • 10. Data: 2010-11-17 01:19:01
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-16 10:13, Kadar pisze:

    > To moze ja mialem takie szczescie do wykonawcow, bo z kazdym z ktorym
    > rozmawialem zawsze mowil o 2 plytach :-)

    Przeglądnij forum muratora :)
    Zobaczysz tam efekty prac ekip, które robią po swojemu.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...