  • 1. Data: 2012-09-30 14:59:31
    Temat: stelaż podtynkowy wc
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Witam.

    Czy warto inwestować w drogie stelaże podtynkowe (Geberit, TeCe)?
    Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    kupić coś z wyższej półki.

    A może możecie polecić jakiś niedrogi, ale solidny zestaw. Nie chodzi tu
    o estetykę, tylko o trwałość. Nie chciałbym rozbierać zabudowy po dwóch
    latach, bo się spłuczka zepsuła.

    Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem
    z miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z
    jakością?

    Pozdrawiam,
    MW

  • 2. Data: 2012-09-30 15:07:44
    Temat: Re: stelaż podtynkowy wc
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.09.2012 14:59, wolim pisze:
> [...]
    >
    > Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem
    > z miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z

    za ~700zł to już geberita znajdziesz...
    Jak się zepsuje to dostęp do wszystkiego masz przez przycisk od
    spłuczki. Nie bardzo mogę sobie w tej chwili wyobrazić co mogło by się
    zepsuć w stelażu aby musieć ryć ścianę... Oczywiście może być tak że w
    tych lepszych rzadziej się będzie zdarzać że spłuczka będzie cieknąć(do
    sedesu), czy zawór się będzie nie domykał, ale to sie naprawia na
    gwarancji albo wymienia w kilka minut. Z tego co widzę takie awarie i
    najlepszym się zdarzają... Mam w domu koło z promocji w markecie, nie
    narzekam.

  • 3. Data: 2012-09-30 15:09:07
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.09.2012 15:07, Albercik pisze:

    > za ~700zł to już geberita znajdziesz...
    Sorki - nie doczytałem o tej desce wolnoopadającej... to pewno podnosi
    cenę.. Geberita takiego w tej cenie będzie raczej trudno znaleźć

  • 4. Data: 2012-09-30 15:25:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-09-30 14:59, wolim wrote:
    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    > kupić coś z wyższej półki.

    Pokusiłem się na zestaw na W z Praktikera rok temu. W tym czasie:

    a) po pierwszym puszczeniu wody całośc spływala w 30 sekund do miski.
    Okazało się że uszczelnienie zaworu zamykającego zostalo wykonane "na
    masło" a konkretnie na jakąś jasną maź ktorej było za mało. Dalem radę
    wymienić i uszczelnić przez przycisk, ale jeszcze bez zabudowy (2 cm
    nieszczęscia mniej, nie wiem czy nie kluczowe).

    b) mocowanie zaworu wyglądało jak kiepski żart - nagwintowany plastik
    gwintem zaworku. Efekt - w palcach się rozsypało (odkręcilem gołymi
    ręcami), nie chcę wiedzieć co by było po podaniu ciśnienia. Całe
    szczęście było to przed zakończeniem zabudowy bo tego wymienić nie
    sposób, jest poza zbiornikiem.

    c) Zaczęło popuszczać - wyjąłem pływak i okazało się że tam gdzie
    powinno być perfekcyjnie gładko - jest pełno wiórów z niewykończonego
    plastiku. Wymiana przez przycisk. Kosztowało 10 sek pracy pilnikiem, 20
    minut klnięcia i niesprawną rękę do końca dnia.

    d) Mocowanie przycisku to majstersztyk. Całe szczęscie dałem radę
    wyłowić dwukronie zaczepy ze zbiornika odkurzaczem ssącym wodę :/

    I teraz morał z tego taki: podobnej długości listę ciekawostek z życia
    stelaży podał mi kolega który wydał 3x więcej na geberit...

  • 5. Data: 2012-09-30 15:34:32
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-30 14:59, wolim pisze:
> [...]
    >
    > Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem
    > z miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z

    Mam Grohe - rewelacja, od jakichś 7 miesięcy zero zastrzeżeń, może to
    niewiele ale jak czytam że niektórzy mają problemy od razu to jestem
    mega zadowolony. Ale sam stelarz kosztował 560zł Do tego miska około 200
    i deska 230...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 6. Data: 2012-09-30 15:55:39
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-09-30 15:34, Lewis pisze:

> [...]
    > niewiele ale jak czytam że niektórzy mają problemy od razu to jestem
    > mega zadowolony. Ale sam stelarz kosztował 560zł Do tego miska około 200

    No ja mam w domu z TeCe i przez 3 lata, odpukać, nic się nie działo.
    Teraz szukam czegoś do mieszkania, które kupiłem i będę wynajmował, więc
    chciałbym coś równie niezawodnego, ale z uwagi na to, że nie będę tam
    mieszkał, wolałbym nie wydawać kroci :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 7. Data: 2012-09-30 16:12:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:
    > Witam.
    >
    > Czy warto inwestować w drogie stelaże podtynkowe (Geberit, TeCe)?
    > Muszę kupić takowy i się zastanawiam, czy wziąć jakiś tani zestaw, czy
    > kupić coś z wyższej półki.

    osobiście radze ci Gebrit albo tece...

  • 8. Data: 2012-09-30 16:13:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wolim wrote:

> [...]
    > więc chciałbym coś równie niezawodnego, ale z uwagi na to, że nie
    > będę tam mieszkał, wolałbym nie wydawać kroci :)

    to ostatecznie grohe...

  • 9. Data: 2012-09-30 16:34:14
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@p...tu> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy Koło robi dobre stelaże? Widziałem w Castoramie całe zestawy, razem z
    > miską i deską wolnoopadającą za ok. 700 zł. Cena przystępna, ale jak z

    Ja kupiłem sobie Grohe 5w1 i miskę Koło, ale wszystko wyszło prawie 2 koła
    Montowałem też jakiś komplet tani za kilka stówek polskiego producenta i też
    działa bez zarzutu już ponad 2 lata.

    Patrz na dostępność części, kumplowi po 10 latach uszkodził się przycisk do
    zabudowy Wanina (to znaczy dla Wavina robiła to Wisa) i udało się kupić
    nawet :)

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2012-09-30 20:16:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2012 15:09:08 UTC+2 użytkownik Albercik napisał:

    > Sorki - nie doczytałem o tej desce wolnoopadającej... to pewno podnosi
    >
    > cenę.. Geberita takiego w tej cenie będzie raczej trudno znaleźć
    E tam. deski wolnoopadające były niedawno w lidlu w cenie ok 50 zł. Kupiłem mamie
    taką i jest ok.
    co do stelaży/zestawów - ja mama jakieś Koło(chyba model delfin) w 2008 kosztowały
    poniżej 500 zł za komplet(stelaż spłuczka przycisk muszla deska)w cenie poniżej 500zł
    i do dzisiaj zero problemów.