  • 11. Data: 2012-01-02 19:42:01
    Temat: Re: sterowanie pogodowe oraz wpływ temp. pom.
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 02-01-2012 o 18:14:48 Jackare <1...@1...tralala.com> napisał(a):

    > Użytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 30-12-2011 o 22:42:50 quent <x...@x...com> napisał(a):
    >

    > Dlatego ja wszystkich na to namawiam bo jak na razie do domu
    > nic lepszego nie wymyślono, zresztą pojawiają się i tutaj
    > tacy co zrobili CO mieszane, podłogówka z grzejnikami i teraz
    > żałują że nie mają na całości podłogówki.
    >
    > oj tam oj tam..... wymyślono ogrzewanie ścienne, wymyślono sufitowe.
    Taa wymyślono, te 'wynalazki' mają już długą brodę, ja się o nich
    uczyłem 34 lata temu w technikum i jak widzę to dopiero w ostatnich latach
    zmienił się lider popularności, podłogówka zaczyna przebijać grzejniki.

    > trudno powiedzieć jak byłoby w nowych budynkach bo nikt nie stosuje,
    > podobnie jakt nikt nie stosuje przy grzejnikach instalacji
    > jednorurowych. Rozwiązań jest od groma i trochę a stosuje się "takie jak
    > zawsze" bo prościej a niekonicznie lepiej...
    Przepraszam a Ty wiesz o czym piszesz? co niekoniecznie lepiej?
    chcesz powiedzieć że grzejniki mają przewagę na podłogówką?
    Każdy system ma wady i zalety, ale podłogówka o której pisałem
    ma wad najmniej i dlatego robi się coraz bardziej popularna,
    także ze względów inwestycyjnych bo materiały mocno staniały.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2012-01-03 13:47:46
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Przepraszam a Ty wiesz o czym piszesz? co niekoniecznie lepiej?
    chcesz powiedzieć że grzejniki mają przewagę na podłogówką?

    Tego nigdzie nie napisałem.