  • 1. Data: 2009-05-27 10:17:39
    Temat: sterownik do nawadniania
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Szukam jakiegos sterownika do nawadniania.
    System jest podzielony na dwie osobne nitki, działające osobno, nie
    jednocześnie.
    Czyznajdę taki sterownik, który będzie obsługiwał dwie osobne nitki i do
    tego będzie załączał pompę głębinową?

    Gardena ma sterwoniki ale do jednej nitki.

    mar

  • 2. Data: 2009-05-27 10:26:02
    Temat: Re: sterownik do nawadniania
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tego będzie załączał pompę głębinową?
    >
    > Gardena ma sterwoniki ale do jednej nitki.

    http://www.zraszacze.pl/sklep/index.php/cPath/112_11
    3?osCsid=2fae5c96ce8acd90392a40b2209cb323

  • 3. Data: 2009-05-27 15:16:52
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    jak zobaczyłem kiedyś ceny sterowników to kupiłem za 35 zł taki włącznik
    programowalny do prądu i daje rade :)

  • 4. Data: 2009-05-28 07:26:38
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Smerf pisze:

    > Gardena ma sterwoniki ale do jednej nitki.

    A masz już elektrozawory ? Jeśli masz typowe zawory na 24V AC, to mogę
    zwrócić Twoją uwagę na sterownik Weathermatic SL800, do którego polecam
    zapiąć wyłącznik deszczowy. Sterownik ten ma bogatą funkcjonalność i
    jest banalnie prosty w obsłudze i programowaniu. Standardowo obsługuje 4
    sekcje i ma wyjście na załączanie pompy - do tego potrzebny będzie
    dodatkowy przekaźnik z cewką 24V AC.

    W detalu sterownik kosztuje 425PLN, wyłącznik deszczowo-mrozowy 115PLN
    a przekaźnik to około 15-20PLN wraz z podstawką. Jeśli nie masz
    elektrozaworów, to za każdy zapłacisz 101PLN. Ceny wziąłem z oferty
    firmy, w której kupowałem sprzęt do swojego systemu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 5. Data: 2009-05-28 07:40:37
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    http://www.zraszacze.pl/sklep/index.php/cPath/112_11
    3?osCsid=2fae5c96ce8acd90392a40b2209cb323

    Elektrozawory 1":
    http://www.zraszacze.pl/sklep/product_info.php/cPath
    /28_30/products_id/59?osCsid=fd377beaa7841b20dcee11a
    6f6926482

  • 6. Data: 2009-05-29 06:28:59
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości

    > A masz już elektrozawory ?
    Nie mam

> [...]
    > elektrozaworów, to za każdy zapłacisz 101PLN. Ceny wziąłem z oferty firmy,
    > w której kupowałem sprzęt do swojego systemu.

    Interesuje mnie tylko wł/wył czasowe.
    Podaj nazwe firmy w której kupowales?

    mar

  • 7. Data: 2009-05-29 06:30:34
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "gasper"
    > jak zobaczyłem kiedyś ceny sterowników to kupiłem za 35 zł taki włącznik
    > programowalny do prądu i daje rade :)
    No wlasnie tez bym cos takiego chcial, tylko, ze nawadnianie bedzie
    podzielone na sekcje. Wiec wlaczania/wylaczania pompki w tym wypadku nic nie
    da.
    Cena na jedna sekcje np gardeny to ok 300 zl

    mar

  • 8. Data: 2009-05-29 07:39:54
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

> [...]
    > na sekcje. Wiec wlaczania/wylaczania pompki w tym wypadku nic nie da.
    > Cena na jedna sekcje np gardeny to ok 300 zl

    ja też mam sekcje - sekcje włączają dwa dalsze programatory i całość zamknęła
    sie w 100 zł

  • 9. Data: 2009-05-29 09:34:35
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Smerf pisze:

    > Interesuje mnie tylko wł/wył czasowe.

    Samo sterowanie czasowe bez wyłącznika deszczowego mija się z celem -
    po to robisz automatyczne nawadnianie aby zapomnieć o podlewaniu ogrodu.
    Wydasz 650PLN i nadal będziesz pilnował by wyłączyć system po deszczu i
    włączyć go gdy ziemia przeschnie. Dorzuć 115 na czujnik i miej z głowy
    pilnowanie systemu podczas deszczu oraz przymrozków.

    > Podaj nazwe firmy w której kupowales?

    Drago w Gdańsku - mają stronę http://www.nawadnianie24.pl i tam sklep
    internetowy ze sprzedażą wysyłkową. Sympatyczni i konkretni ludzie, więc
    można zadzwonić i doradzą.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 10. Data: 2009-05-29 09:51:11
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > Drago w Gdańsku - mają stronę http://www.nawadnianie24.pl i tam sklep
    > internetowy ze sprzedażą wysyłkową. Sympatyczni i konkretni ludzie, więc
    > można zadzwonić i doradzą.

    Czy to nur für parchen, bo dałem linki do tańszych wyrobów - zawory 1" w
    cenie ~80zł
    i multum sterowników sieciowych i bateryjnych oraz czujniki deszczowe za
    127zł.
    http://www.zraszacze.pl/sklep/index.php/cPath/28_30