  • 11. Data: 2009-05-29 10:42:01
    Temat: Re: sterownik do nawadniania
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "gasper"
    > ja też mam sekcje - sekcje włączają dwa dalsze programatory i całość
    > zamknęła sie w 100 zł

    czekaj no, bo nie rozumiem.

    studnia + pompa głebinowa (1x) do tego wąż i podział na sekcje dwie, nie
    moga działac jednoczesnie.
    wdł mnie musi byc odrebne sterowanie na kazdą sekcję w dodatkuprzy
    działającej wciąz pompie np po 15 minut zamknie wode w I sekcji i otworzy w
    II

  • 12. Data: 2009-05-29 11:50:03
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wdł mnie musi byc odrebne sterowanie na kazdą sekcję w dodatkuprzy działającej
    > wciąz pompie np po 15 minut zamknie wode w I sekcji i otworzy w II

    3 programatory - jeden powiedzmy od 4 rano do 5 włącza pompe
    drugi od 4 do 4.30 otwiera elektrozawór sekcji 1 - a trzeci od 4.30 do 5 otwiera
    drugą sekcje

  • 13. Data: 2009-05-29 11:54:39
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "gasper"
    > 3 programatory - jeden powiedzmy od 4 rano do 5 włącza pompe
    > drugi od 4 do 4.30 otwiera elektrozawór sekcji 1 - a trzeci od 4.30 do 5
    > otwiera drugą sekcje

    ok, rozumiem, jak wyglądają takie elektrozawory?
    Baterie czy prąd z gniazdka?
    Da się sekcje zamykaną elektrozaworem otworzyć/zamknąc mechanicznie?

    mar

  • 14. Data: 2009-05-29 13:29:38
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Panslavista pisze:

    > Czy to nur für parchen, bo dałem linki do tańszych wyrobów - zawory 1" w

    To bez znaczenia, byle by wybrał sprzęt który się mu sprawdzi i by nie
    rezygnował z czujnika deszczu. Gdzie kupi, jego sprawa bo i jego pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 15. Data: 2009-05-29 13:33:59
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Smerf pisze:

    > Baterie czy prąd z gniazdka?

    Zależnie od sterownika, typowo 24V AC (poprzez trasformator). Są
    sterowniki bateryjne, ale tych nie polecam - całość wychodzi drożej.
    Skoro masz pompę, to masz też 230V pod ręką.

    > Da się sekcje zamykaną elektrozaworem otworzyć/zamknąc mechanicznie?

    Tak. Zwykle zawór ma włącznik ręczny oraz regulację przepływu
    maksymalnego typowym pokrętłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio