  • 21. Data: 2009-09-03 17:18:51
    Temat: Re: straciłem buka
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 09:39:42 +0200, skushinski napisał(a):

    > zwindel z wycinaniem przydrożnych drzew
    > trwa od dziesięcioleci, wielokrotnie był opisywany w mediach różnej
    > maści, i jakoś nic z tego nie wynika.

    Dokladnie :-(
    --

    Ikselka.

  • 22. Data: 2009-09-03 17:19:12
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 16:51:02 +0200, DJ napisał(a):

    > Jak nie rośnie nic to dachowanie w rowie, i skończy się równie tragicznie.

    > No przecież te drzewa na nas nie napadają?

    :-)
    --

    Ikselka.

  • 23. Data: 2009-09-03 17:19:50
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 11:54:16 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

    > Osobiście jak już co, to wolę wpaść w rów (zwłaszcza zimą!) niż
    > uderzyć w drzewo.
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Ja nie wpadam w nic ani na nic - jeżdżę z dozwoloną szybkością.
    --

    Ikselka.

  • 24. Data: 2009-09-03 18:05:50
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > On 2009-09-03 05:30:57 +0200, Michal Misiurewicz <m...@g...com>
    > said:

    A tak sobie napiszę. Droga Niedrzwica - Nałęczów.
    Dzisiaj. Powoli. Szpaler przydrożnych topoli.
    Sama poezja, święto jazdy, trzskające gałęzie pod kołami.
    Jechałem jak zaczarowany. Bardzo romantczny przejazd.
    Bzem sam + polecam.

  • 25. Data: 2009-09-03 18:28:33
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Ja nie wpadam w nic ani na nic - jeżdżę z dozwoloną szybkością.

    Szybkość i ostrożność nie mają żadnego znaczenia,kiedy przy wietrze
    spadają na jezdnię konary topoli,grubości nogi, z wysokości kilkudziesięciu
    metrów.
    Zwracam uwagę,że już nie wrócą czasy,kiedy pojazd musiał zatrzymać się
    w cieniu,bo silnik musiał nażreć się trawy.Teraz są inne sposoby poruszania,
    i droga powinna być dostosowana do nich.
    A właściwie skąd młodzi ludzie mają furmankowe wspomnienia i wyobrażenia
    o drogach?
    Pozdrawiam.mirzan

  • 26. Data: 2009-09-03 19:34:20
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-09-03 19:19:50 +0200, XL <i...@g...pl> said:

    > Ja nie wpadam w nic ani na nic - jeżdżę z dozwoloną szybkością.

    To też nie za dobrze ;)
    Raczej powinno się z dostosowaną do warunków. Jak gołoledź to i 20km/h,
    mimo że dozwolona będzie 90... ;)

    --
    DJ

  • 27. Data: 2009-09-03 19:41:56
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 21:34:20 +0200, DJ napisał(a):

    > To też nie za dobrze ;)
    > Raczej powinno się z dostosowaną do warunków. Jak gołoledź to i 20km/h,
    > mimo że dozwolona będzie 90... ;)

    Szybkość dozwoloną oczywiście dostosowuję :-D
    --

    Ikselka.

  • 28. Data: 2009-09-03 19:47:24
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 20:05:50 +0200, atman napisał(a):

> [...]
    > Sama poezja, święto jazdy, trzskające gałęzie pod kołami.
    > Jechałem jak zaczarowany. Bardzo romantczny przejazd.

    Topole powinny byc jak najszybciej powycinane i robi się to sukcesywnie -
    ich obecność przy drogach to relikt socjalizmu, gdzie nie myslano o
    ludziach, lecz o planie - rosną szybko, więc drewno miękkie i kruche,
    dlatego topole są dla kierowców niebezpieczne podczas wiatru. Przy drogach
    mądrzy ludzie z dawnych czasów przed socjalizmem sadzili lipy i dęby.

    A drogę do Karnit (Mazury) znasz? - lipy, liiiipyyyy, koronami stykające
    się nad drogą. Jedzie się aleją w zielonym tunelu liści...
    Tam jeszcze jest sporo takich dróg...
    --

    Ikselka.

  • 29. Data: 2009-09-03 20:12:16
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:33ae.00000520.4aa00ad1@newsgate.onet.pl mirzan
    <l...@o...pl> napisał(a):

    > Szybkość i ostrożność nie mają żadnego znaczenia,kiedy przy wietrze
    > spadają na jezdnię konary topoli,grubości nogi, z wysokości
    > kilkudziesięciu metrów.

    Hejka. Na potwierdzenie: ... tragiczny bilans nawałnic, która dziś
    późnym popołudniem przeszły nad Polską:
    W wyniku burzy, jaka przeszła nad Opolszczyzną jedna osoba zmarła po
    tym, jak drzewo przewróciło się na jadący samochód. Do tragicznego zdarzenia
    doszło w miejscowości Ładza. Dwie osoby w samochodzie - mężczyzna i kobieta
    zostały przygniecione. Kobieta mimo reanimacji zmarła.
    Z kolei w Kotowie koło Poznania na jadący drogą samochód spadło drzewo.
    Kierowca jest na obserwacji w szpitalu.
    Pozdrawiam zdroworozsądkowo Ja...cki

  • 30. Data: 2009-09-03 20:51:00
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 22:12:16 +0200, Dirko napisał(a):

> [...]
    > zostały przygniecione. Kobieta mimo reanimacji zmarła.
    > Z kolei w Kotowie koło Poznania na jadący drogą samochód spadło drzewo.

    Dam głowę, że w obu przypadkach były to topole.
    Powtarzam: topole przy drogach to śmierć! Nie wszystkie drzewa, lecz
    TOPOLE.
    --

    Ikselka.