  • 31. Data: 2009-09-03 21:02:10
    Temat: Re: straciłem buka
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    XL wrote:

    > Każe ktoś pędzić po lokalnych drogach i owijać się tam wokół drzew? -
    > od tego są łyse po bokach, rozprażone drogi szybkiego ruchu czy
    > autostrady. Kwestia wyboru.

    słowo "wypadek" zakłada niezamierzone wydarzenie.
    lubiącego cień też tir może cmoknąć w trąbkę i wepchać na buczynowy
    pniaczek.

    moon

  • 32. Data: 2009-09-03 21:05:02
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Aaron wrote:
    > "sebdar" wrote ...
    >
    > K..wa u mnie w W-wie właśnie posadzili brzozy, trzeby być mocno
    > pierd...tym żeby coś takiego wymyslić - rajskie jabłuszka i brzozy, to
    > ulubiony zestaw idiotów z mojego osiedla! :(
    > Przepraszam za "wyrazy" ale chyba kupię butlę roundapu i wykończę to
    > czego nie udało się wykończyć kochanym pieskom ... :(

    za moich czasów sadzono tylko topoliska i inne śmieci więc czuj się
    szczęściarzem.

    moon

  • 33. Data: 2009-09-03 21:23:59
    Od: sebdar <s...@w...pl>

    Witam!
    Caly szas jakby przyczyna wypadkow byly drzewa (z wyjatkiem topoli bo
    faktycznie sa niebezpieczne), a moze przyczyna wypadkow oprocz
    kierowcow jest bardzo kiepska jakosc polskich drog moze lepiej
    pieniadze przeznaczane na przeksztalcanie okolic drogi dac na
    zalatanie dziury w tej drodze?
    Pozdrowienia
    sebdar

  • 34. Data: 2009-09-03 21:48:06
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 23:02:10 +0200, Moon napisał(a):

    > słowo "wypadek" zakłada niezamierzone wydarzenie.
    > lubiącego cień też tir może cmoknąć w trąbkę i wepchać na buczynowy
    > pniaczek.
    >
    > moon

    Topolowy...
    --

    Ikselka.

  • 35. Data: 2009-09-03 23:13:48
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    sebdar wrote:
> [...]
    > kierowcow jest bardzo kiepska jakosc polskich drog moze lepiej
    > pieniadze przeznaczane na przeksztalcanie okolic drogi dac na

    trzeba załatać dziury, ale i czasem wyciąć drzewa.
    są inne czasy, nie da się żyć jak w 19 wieku.
    są drogi "krajowe", na których nie da się wyminąć z pojazdem jadącym z
    przeciwka bez zjechania na pobocze, a w zimie to zawsze grozi łupnięciem w
    drzewo. Na przykład droga z Wieruszowa w stronę Kalisza to kuriozum,
    podobnie droga z Mikołajek do Orzysza (16), również szosa na Poddębice z
    Sieradza - to są wszystko ścieżynki dla rowerków, a nie drogi.
    Jak ktoś chce przyrody i szuka odpoczynku to jedzie do lasu, a nie wychodzi
    na szosę.
    Ale u nas wszystko jest jak zwykle popieprzone - jak ktoś mówi o działce -
    to wiadomo, chodzi o tereny w centrum miasta, a bloki stawiano już nawet w
    najmniejszych wsiach, wszystko na opak...

    moon

  • 36. Data: 2009-09-04 06:47:20
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Topolowy...

    Sens wątku zmierza w kierunku stwierdzajacym,że topole są be,a reszta drzew
    przy szosie jest w porządku.A jesienią liście lecą,a na mokrym asfalcie
    robi się lodowisko,a przyhamować czasem trzeba,a zakręty po drodze bywają.
    Pozdrawiam.Mirzan

  • 37. Data: 2009-09-04 06:48:32
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    mirzan pisze:

> [...]
    > robi się lodowisko,a przyhamować czasem trzeba,a zakręty po drodze bywają.

    No i nie ta grupa.
    --
    B.

  • 38. Data: 2009-09-04 08:39:32
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Bbjk" wrote ...

    > Też mamy w pobliżu domu brzozy, o co się ich
    > czepiasz?

    To jeszcze mi napisz, że topole to takie cudowane drzewa ... :)
    Znam setki gatunków i odmian wartych dużo więcej niż brzozy z
    dowolnego punktu widzenia, o to mi chodzi! To tak jakbyś na kwietniku
    zaczął sadzić perz z mleczami zamiast róż :) Owszem możesz to robic,
    ale po co, jeśli "obok" jest tego od cholery bez konieczności
    pielęgnacji i sadzenia?
    A.

  • 39. Data: 2009-09-04 08:42:27
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Dirko" wrote ...

    > Hejka. A nie mogłeś przed wycinką zawiesić na drzewie kilku
    ekologów?

    Przypominam, że do tego służą szubienice, szkoda drzew ...:)
    A.

  • 40. Data: 2009-09-04 09:04:45
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Moon pisze:
    > Jak ktoś chce przyrody i szuka odpoczynku to jedzie do lasu,

    Niech idzie do lasu. Coś mnie trafia gdy widzę w sezonie grzybowym
    samochody w lesie.

    < a nie
    > wychodzi na szosę.

    szosa jest chyba dla ruchu pojazdów

    > Ale u nas wszystko jest jak zwykle popieprzone - jak ktoś mówi o działce
    > - to wiadomo, chodzi o tereny w centrum miasta, a bloki stawiano już
    > nawet w najmniejszych wsiach, wszystko na opak...

    A las karczuje się żeby wybudować sypialnię dla miasta.
    Działki są pomiędzy sypialnią a miastem . I kiedyś okaże się,
    że że działki w centrum są.

    Pozdrawiam, Barbara