  • 51. Data: 2009-09-05 12:19:33
    Temat: Re: straciłem buka
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > AAAAAAAAa.... to jak hołek, to już rozumiem ;>
    > Masz tu Wajraka dla równowagi :)
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6924779,Drzewa_mordercy_
    czy_mordercy_drzew_.html

    Dzieki za fajny link, już wiadomo kto optuje za wycinką drzew -
    Bigbrotherowi właściciele tartaków.

    MS

  • 52. Data: 2009-09-05 13:35:19
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Maciej S. wrote:

    > Kto jeździ ostrożnie i dba o opony nie wylatuje z trasy.

    Wspaniały byłby taki idealny świat...

    Niestety, czasem żeby nie wylecieć z trasy potrzebne jest jeszcze
    duże doświadczenie w jeździe w trudnych warunkach (np. zimą) i
    zwykłe szczęście. A kiedy się doświadczenia dopiero nabiera, to
    jeszcze się go nie ma.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 53. Data: 2009-09-05 13:37:07
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Dirko wrote:

    > Hejka. A nie mogłeś przed wycinką zawiesić na drzewie kilku ekologów?

    Nie obrażaj poważnych naukowców, jakimi są ekologowie :-)
    Chyba miałeś na myśli ekooszołomów?

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 54. Data: 2009-09-05 13:42:35
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    DJ wrote:

    > No dobrze... ale to nie jest wina ani drzewa ani słupa, nie napadają one
    > niewinnych spokojnych kierowców.
    >
    > Tak jakbyśmy powiedzieli że 15% zabójstw jest popełnianych nożem
    > kuchennym, więc noże kuchenne są winne, i należy je wyeliminować z
    > użycia. Najlepiej unijną dyrektywą nr WE/2009/knife/ban/

    Jest to taka sama argumentacja, jakiej używają w USA obrońcy drugiej
    poprawki (prawo do noszenia broni). A jednak w większości cywilizowanych
    krajów są przepisy znacznie ograniczające to prawo.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 55. Data: 2009-09-05 13:43:55
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    szadok wrote:

    > Masz tu Wajraka dla równowagi :)

    No, jak zaczynamy cytować Wajraka, to dyskusja się kończy :-(

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 56. Data: 2009-09-05 17:14:19
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:4aa26982$0$5656$9a6e19ea@unlimited.newshosting.
    com
    Michal Misiurewicz <m...@g...com> napisał(a):

    > Nie obrażaj poważnych naukowców, jakimi są ekologowie :-)
    > Chyba miałeś na myśli ekooszołomów?

    Hejka. Niestety określenie kogos mianem ekologa ma dla mnie wydźwięk
    pejoratywny. Zdecydowanie wolę naukowców zajmującących się problemami
    ochrony przyrody i jej zasobów określać mianem sozologów. :-)
    Pozdrawiam subiektywnie Ja...cki
    PS Ekologia a cóż to za nauka? Wszystko ukradzione z innych dziedzin.

  • 57. Data: 2009-09-05 20:56:51
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Maciej S. wrote:

    > Kto jeździ ostrożnie i dba o opony nie wylatuje z trasy.
    > Zrozumicie wreszcie motooszołomy że drzewa są po to by wiatr nie
    > nawiewał za dużo śniegu na drogi.

    ależ to bzdura, drzewa nie spełnią nigdy tej funkcji.

    moon

  • 58. Data: 2009-09-05 20:58:04
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    DJ wrote:

> [...]
    >
    > Tak jakbyśmy powiedzieli że 15% zabójstw jest popełnianych nożem
    > kuchennym, więc noże kuchenne są winne, i należy je wyeliminować z

    wyłóż nożami wszystkie bramy i klatki schodowe to pewnie je wyeliminują.
    przykłady są dobre o ile posługują się analogią, a nie jakimiś skojarzeniami
    bez sensu

    moon

  • 59. Data: 2009-09-05 21:09:20
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    Moon wrote:
    > wyłóż nożami wszystkie bramy i klatki schodowe to pewnie je
    > wyeliminują. przykłady są dobre o ile posługują się analogią, a nie
> [...]

    No i oto buczek rozwinął temat bezpieczeństwa a i tak o wszystkim decyduje
    Panbuczek
    choć trzeba mu oczywiście pomóc :-D
    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4106
    (20090526) __________

  • 60. Data: 2009-09-05 22:18:14
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 5 Sep 2009 22:56:51 +0200, Moon napisał(a):

    > ależ to bzdura, drzewa nie spełnią nigdy tej funkcji.
    >
    > moon

    Tej może nie, ale lubię, kiedy drzewa pokazują w czasie zawiei, którędy
    przebiega droga :-)
    --

    Ikselka.