  • 71. Data: 2009-09-25 12:29:05
    Temat: Re: straciłem buka
    Od: "?" <n...@o...pl>

    > No i nie ta grupa.

    Do szkółek chadzasz piechotą?

  • 72. Data: 2009-09-25 12:39:53
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    ? pisze:

    > Do szkółek chadzasz piechotą?

    ...i pod górkę.
    --
    pozdrawiam :), B.

  • 73. Data: 2009-09-26 21:04:01
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "cezarys" <c...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Przed domem rósł ok 50 letni, piękny okaz. Obroniłem go przy odnowieniu
    > rowu, ale teraz ... :(
    > W związku z rozbudową drogi - wycieli.
    > Tym samym projektantów (niedouczonych, niekompetentnych), inwestorów
    > (debilowatych) i tych co akeptują projekty wysyłam do diabła.
    > PS: A wystarczyło przesunąć chodnik o 40 cm (a było gdzie)
    > PPS: I informuję że się zaleję.
    > CEzar
    Ależ awantura się zrobiła, Przepraszam za zamieszanie.
    Napisałem posta w momencie pozbawienia mnie tego pięknego drzewa.
    Gwoli wyjaśnienia: rósł sobie NA CHODNIKU (ok 40 cm od jego krawędzi i ok.
    250 cm od skraju jezdni ). To było do tych co krzyczeli o jezdni, chociaż
    napisałem że sprawa dotyczy chodnika.
    Jeszcze raz przepraszam.
    CEzarys
    PS. A do domu to nie mogę trafić, łyso jakoś