  • 61. Data: 2009-08-07 04:31:39
    Temat: Re: studnia na działce rekreacyjnej
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Sie, 22:57, "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl> wrote:

    > je=

    > masz zryty czajnik na tyle że nie potrafisz samodzielnie mysleć ale to już
    > twój problem, tacy ak ty też na świecie są potrzebni choćby na nawóz :)

    Ciekawe.. bezkrytycznie wierzysz że patyczkiem można szczątkowe
    promieniowanie elektromagnetyczne wykrywać, ale uważasz że to ja mam
    "zryty czajnik"
    ;-)
    Nakazano Ci myśleć że to działa i teraz już "myślisz"
    samodzielnie ....
    :-)))))))))))))

    > nazywa=
    > jak=

    > przeważnie stoi woda w ziemi hahahaha brawo jesteś ciemniakiem do kwadratu
    > a może to twoje stwierdzenie że przeważnie stoi to wynik twojego
    > wieloletniego myslenia co?

    Nie! To wynik prostego eksperymentu. Wykop sobie dziurę to zobaczysz.
    Jak pada to woda wsiąka a potem praktycznie stoi. Ten poziom wody jest
    wyznaczany odwiertami. Jaki to chory umysł napchał do Twojego pustego
    łba obraz rwących podziemnych potoków? Zapewne jakiś radiesteta...
    :-)))))))))
    Może są jeszcze podziemne wodospady, co?

    Przeczytaj sobie o eksperymencie monachijskim, tam woda z pewnością
    nie była stojąca. Mimo to patyczki nie pomogły. No ale Ty pewnie srasz
    nie tylko na myślenie, ale i czytanie....
    ;-)

    >  wiesz co to kruszywo przepuszczalne? jak takie kruszywo jest ułożone w
    > ziemi w postaci długiego odcinka ok 60km i na dodatek ze spadkiem a wokół
    > jest grunt nieprzepuszczalny to myślisz że woda nie popłynie?

    Popłynie i zbierze się w najniższym miejscu... A jak nie ma spadku to
    co?
    ;-)

    >jak rzeka
    Missisipi zapewne.
    ;-)

    > a jaskinie i korytarze podziemne to niby powstały na skutek stada kretów?
    > czy może wymywania skały przez wodę płynącą pod ziemią

    > żal mi ciebie

    Siebie pożałuj... choć patrząc na sposób dyskutowania z kimś kto myśli
    inaczej niż Ty (czyli na pewno źle) to nie ma czego ...
    ;-)

    > poniew=
    > pol=
    > przewodnika=

    > pr=
    >
    > jakie przyrządy wymień choć jeden no chyba że dla ciebie taki przyrząd to
    > alkomat

    Choćby taki:
    http://www.introl.pl/files/211/190/112_tes_1393.pdf

    Może Ty znasz tylko alkomat, ale zaręczam Ci że jest ich więcej.
    Wielu próbowało wyjaśnić "fenomen radiestezji" i nie znaleziono
    żadnego oddziaływania jakie generuje płynąca bądź stojąca woda.
    Radiestezja to zabobon, a nawet religia (jak można wnioskować po
    wypowiedziach takich fanatycznych wyznawców jak Ty).

    > po=

    > sram na to na co powołują się radiesceci ja nie mówię nic o radiescetach i
    > czarach z kosmosu ale o logice która wynika z możliwości wykrycia cieków
    > podziemnych tak więc nie zmieniaj tematu cwaniaczku

    Temat jest cały czas ten sam... wykrywanie patyczkiem stojącej wody
    pod ziemią cwaniaczku...
    ;-)
    Ty srasz na wiedzę, na argumenty, na szkołę zapewne,... itp. ogólnie
    na wszystko. Tyle tego srania że aż nieprzyjemnie w Twojej okolicy
    przebywać...
    ;-)

    PS: I jak Ci się taka konwersacja podoba? Pewnie taką uwielbiasz i
    jesteś w swoim żywiole... Dla mnie EOT.

  • 62. Data: 2009-08-07 06:47:28
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Absolutnie nie potwierdzono. Nie potwierdzono ani jednego przypadku.
    > Nawet ten radiesteta którego wskazywano początkowo że to on
    > potwierdził, to okazało się że raczej dostarczył dowód, że jest
    > oszustem.
    > Wszystko jest pięknie wytłumaczone tutaj:
    > http://www.csicop.org/si/9901/dowsing.html
    >
    > Ale oczywiście jest to niewygodne dla Ciebie, więc wolisz
    > przemilczeć ....

    przeczytaj najpierw na Wikipedii a później dopiero poprawiaj - siebie

    i jeszcze na dodatek piszę, że większośc ludzi ma te własciwości

    > Potwierdzonego przez kogo? Czy Ty wiesz w ogóle co to jest obiektywne
    > doświadczenie?

    > Nie. Prawdziwe są tylko dowody przeprowadzone w sposób naukowy, w
    > dodatku przez osoby nie będące istotnie zainteresowane w tym aby wynik
    > był "jedynie słuszny".

    rozumie, stojący dom towarowy na Wileńskim nie jest naukowym potwierdzeniem

    > Rozumiem że teren wybrany nieprzypadkowo ....

    pisałem o tym kilkakrotnie
    jest tam strumień o dość wartkim nurcie
    sa tam podziemia
    są zakłócenia z którym powiazane sa pękniecia murów
    jest to jedyne znane mi miejsce w Warszawie gdzie jest to wszystko w jednym
    miejscu
    SJS

  • 63. Data: 2009-08-07 09:00:55
    Od: mal <m...@g...com>

    On 7 Sie, 06:31, Krzemo <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > Jak pada to woda wsiąka a potem praktycznie stoi. Ten poziom wody jest
    > wyznaczany odwiertami. Jaki to chory umysł napchał do Twojego pustego

    PANTA REI - Panowie - Epikur się kłania.

    Strumień wody podziemnej jest jak najbardziej pojęciem naukowym. W
    hydrogeologii podlega obliczeniom przy okazji dokumentowania zasobów
    wód podziemnych. Liczy się jego szerokość, współczynnik filtracji itd.
    Wystarczy wpisać w wyszukiwarce hasło...

    Ukłony najniższe

    mal

  • 64. Data: 2009-08-07 10:26:22
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Sie, 08:47, "SJS" <s...@w...pl> wrote:

    > przeczytaj najpierw na Wikipedii a później dopiero poprawiaj - siebie

    Przeczytałem, zajrzałem nawet do linków podanych w przypisach (na
    podstawie których to napisno) i jest tam właśnie to:
    "Do those results justify the assertion of the final report that "some
    few dowsers" were remarkably successful? Decidedly not! Each of the
    six dowsers who contributed to the data shown in Figures 6a and 6b
    participated in other test series, and the outcomes of those
    replicated series by those same dowsers (Figures 6c and 6d) seem to be
    quite unimpressive: just as scattered as the overall outcome (Figure
    3). What it amounts to, then, is that among the 104 test series, there
    were several that seemed somewhat interesting, but those dowsers
    responsible could not reproduce that kind of result in other
    comparable tests. And seven series out of 104 (each with a
    probability, as evaluated by the peculiar statistical test of the
    researchers, of less than 0.05) is not appreciably different from what
    might be expected due to chance alone from ordinary statistical
    testing. So dowsing "skill" in the Munich experiments proved to be
    unreproducible across a spectrum of 500 candidates, as well as within
    a group of forty-three individuals selected because they initially
    seemed to be particularly talented (Figure 3); nor was it reproducible
    even by those six special individuals who on one occasion or another
    seemed to have guessed relatively well.
    "
    Całość jest pod linkiem podanym w wikipedii...
    http://www.csicop.org/si/9901/dowsing.html

    Pierwsze zdanie już mówi wiele:

    "Do those results justify the assertion of the final report that "some
    few dowsers" were remarkably successful? Decidedly not! "

    Czyli w wolnym tłumaczeniu :

    "Czy te wyniki usprawiedliwiają stwierdzenie, zawarte w sprawozdaniu
    końcowym, że "kilku różdżkarzy" poradziło sobie nadzwyczajnie dobrze?
    Zdecydowanie NIE!"

    Reszta równie ciekawa (choć nieciekawa dla Twojej sekty)
    ;-)

    > rozumie, stojący dom towarowy na Wileńskim  nie jest naukowym potwierdzeniem

    Wiesz... wiele innych budynków też stoi... i czego to dowodzi?

> [...]
    > są zakłócenia z którym powiazane sa pękniecia murów
    > jest to jedyne znane mi miejsce w Warszawie gdzie jest to wszystko w jednym

    Ogólnie masz to miejsce juz obczajone... a sztuczki już przygotowane
    dla gawiedzi...
    ;-)

  • 65. Data: 2009-08-07 10:28:13
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

> [...]

    "zryty czajnik"
    ;-)
    Nakazano Ci myśleć że to działa i teraz już "myślisz"

    widzisz straszny z ciebie cwaniaczek w rozmowie ale po kolei
    po pierwsze nie pisałem nic o patyczku ale o materiale który przewodzi
    ładunki a to różnica buraku może dla ciebie nie ale dla mnie tak
    świerza gałąź z drzewa tak długo jak nie wyschnie jest przewodnikiem czy
    tobie się to podoba czy nie niemyślący buraku, po drugie gdybym nigdy tego
    nie spróbował to też bym nie uwierzył i nie należę do jakiegoś śmiesznego
    bractwa radiescetów nauczyłem tego innych ludzi w których rękach przewodniki
    też reagują na wody płynące i nie ma tu znaczenia czy ktoś się urodził z
    takimi własnościami czy nie bo nikt na czole nie ma napisane czy jest
    radiescetą

> [...]

    łba obraz rwących podziemnych potoków? Zapewne jakiś radiesteta...
    :-)))))))))
    Może są jeszcze podziemne wodospady, co?

    praktycznie stoi brawo za wspaniałe słownictwo i dowód to ja mam dla ciebie
    nie słownictwo ale coś co sam możesz sobie zrobić jako dowód
    niezauważalności płynięcia wody przez wykopanie twojego śmiesznego dołka
    weź rurkę i kilka trójników połącz trujniki do rurki tak aby wystawały wolne
    końcówki w górę potem nałóż na nie odcinki rurki z jednej strony poziomej
    rurki podłącz do kranu i póść ciśnienie
    efekt eksperymentu:
    woda w rurkach pionowych podniesie się do wysokości ciśnienia a rurką
    poziomą woda będzie wypływać
    wnioski:
    rurki pionowe to twoje dołki to zerknij do nich i zobacz czy można ocenić po
    zachowaniu się wody w nich żeby woda w rurce poziomej płynęła buraku
    widzisz jaki z ciebie burak na dodatek bezmózgi niemyslący ciemniak
    a może powalczymy na twoje słówka "praktycznie stoi"
    praktycznie stoi to ci może fiut jak go dobrze wymiętolisz :)

    Przeczytaj sobie o eksperymencie monachijskim, tam woda z pewnością
    nie była stojąca. Mimo to patyczki nie pomogły. No ale Ty pewnie srasz
    nie tylko na myślenie, ale i czytanie....
    ;-)
    poczytam i dam znać co to bzdur które czytasz, wiedza to nie czytanie ale
    rozumienie zjawisk

> [...]
    > jest grunt nieprzepuszczalny to myślisz że woda nie popłynie?

    Popłynie i zbierze się w najniższym miejscu... A jak nie ma spadku to
    a jak ciek naziemny nie ma spadku to jest czym buraku rzeką czy jeziorem
    a jaka woda jest czystsza płynąca czy stojąca? to jest dowód na czystość
    wódy ze studni posadowionej na cieku płynącym a nie stojącym buraku
    idź czytaj dalej cemniaku więcej książek będziesz umiał duzo powtarzać po
    innych ale nigdy nie będziesz umiał samodzielnie myśleć cymbale

    >jak rzeka
    Missisipi zapewne.
    ;-)
    rzeka myśli których u ciebie brak mo twój mózg jest jak woda stojąca
    zatęchły i śmierdzący w którym zbieraą się informacje przeczytane i kłębią
    się jak w szambie

> [...]

    Siebie pożałuj... choć patrząc na sposób dyskutowania z kimś kto myśli
    inaczej niż Ty (czyli na pewno źle) to nie ma czego ...
    a co jak nie masz argumentów to ci się nagle sposób dyskusji przestał
    podobać buraku a może wykorzystałeś już wszystkie argumenty które wyczytałęś
    w książkach, widzisz jaki jesteś pustak hahahahahahaha
    idź wypłacz się mamusi w rękaw że dyskusja miała być po twojemu a ja
    dyskutuje po swojemu hahahaha dzieciuchu wracaj do przedszkola niech ci
    urosną jaja tchórzu

    Choćby taki:
[...]

    te swoje urządzenie możesz wsadzić sobie w dupę i zbadać poziom
    elektromagnetyzmu może przebicie spowoduje że porażenie twojego mózgu da ci
    sygnał do myślenia
    po pierwsze z magnetyzmu ziemi bierze się prąd w gniazdku
    po drugie ziemia mimo że jest zbiornikiem miliardów woltów nie odczuwamy
    tego chodząc po ziemi to jak chcesz zmierzyć pole magnetyczne w cieku wodnym
    w ziemi kiedy prąd płynący w takim cieku jest rozłożony na ogromnej
    powierzchni przekroju przewodnika urządzeniem które mierzy pole magnetyczne
    wytwarzane przez prądy które można zmierzyć zwykłym woltomierzem i które
    płyną przez przewodniki o przekroju fi100
    nie zauważyłęś że podchodzisz z zaostrzoną zapałką do słonia cemniaku
    zresztą jak miałbyś to zauważyć skoro tylko czytasz a takiej książki nigdy
    nie czytałeś :)
> [...]
    > podziemnych tak więc nie zmieniaj tematu cwaniaczku

    Temat jest cały czas ten sam... wykrywanie patyczkiem stojącej wody
    nie stojącej a płynącej i nie patyczkiem a przewodnikiem baranie patyczkiem
    to sobie możesz w nosie podłubać

    Ty srasz na wiedzę, na argumenty, na szkołę zapewne,... itp. ogólnie
    na wszystko. Tyle tego srania że aż nieprzyjemnie w Twojej okolicy
    przebywać...
    ;-)
    wcale ciebie nie zapraszam do mojej okolicy siedż w swojej bibliotece i
    czytaj dalej

    PS: I jak Ci się taka konwersacja podoba? Pewnie taką uwielbiasz i
    jesteś w swoim żywiole... Dla mnie EOT.

    a co nie masz jaj buraku zabrakło ci argumentów co?
    za mało książe przeczytałeś

  • 66. Data: 2009-08-07 14:41:44
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    > Przeczytaj sobie o eksperymencie monachijskim, tam woda z pewno=B6ci=B1
    > nie by=B3a stoj=B1ca. Mimo to patyczki nie pomog=B3y. No ale Ty pewnie
    sras=

    przeczytałem ten eksperyment i jesteś takim samym baranem jak ci co brali
    udział w tym eksperymencie
    ja nie potrafię znaleźdź rury z wodą choćby była płynąca co nie jest dziwne
    przecież ładunki ziemi jako magnesu tymi rurami nie płyną zresztą jak sama
    nazwa wskazuje "uziom, uziemienie" co świadczy że ładunki które posiadają
    potencjał elektryczny są rozładowywane przez uziemienie czyli wprowadzenie
    ich do ziemi a nie do rury wodociągowej
    nie trzeba być geniuszem aby wiedzieć że uziemienie łatwiej (mniejsza
    powierzchnia styku z ziemią) robi się w piasku wilgotnym lub mokrym niż
    suchym
    tak więc ładunki które płyną w ciekach podziemnych nie posiadają potencjału
    a jednak są w ruchu to jak chcesz wykryć pole elektromagnetyczne urządzeniem
    jeżeli ładunki w ziemi nie mają potencjału a jednak są w nieustannym ruchu
    ci co brali udział w tym eksperymencie to buraki
    jest lepszy sposób na przeprowadzenie eksperymentu
    wystarczy wytyczyć za pomocą prętów ciek podziemny długości 100m co 25 m na
    nim wykonać 5 studni pobrać wodę do badania (tylko chemię) i sprawdzić
    zgodność wyników w poszczególnych studniach potem wykonać 5 studni poza
    wyznaczonym przez pręty ciekiem za pomocą każdej innej metody i sprawdzić
    również wodę pobraną w tym samym czasie i już o ile studnie poza żyłą będą
    miały wodę :)