  • 21. Data: 2009-10-30 18:46:26
    Temat: Re: styropian do sufitu
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > No to nie wiem o czym w takim razie piszesz. Podnośniki do montowania
    > KG kosztują najmniej 500 zł. Możesz wystawić gdzieś fotkę?

    Pisałem o teleskopowych tyczkach zwanych też podporami. Kupiłem dwie
    dokładnie takie jak tu:
    http://www.nokaut.pl/oferta/podpora-teleskopowa-trze
    cia-reka-07a430.html

    Podnosniki to inna bajka.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 22. Data: 2009-10-31 09:44:34
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Czy ma ktoś jakiś patent na mocowanie styropianu do sufitu? Zostało
    mi sporo styropianu 22cm i chciałem sobie tym ocieplić sufit w garażu
    (bo nad garażem jest ogrzewana jak najbardziej sypialnia). Będę kleił
    na piankę bo w zimie nie chce mi się babrać z wodą. Pianka jaka jest
    niestety już wiem - łatwo nie będzie. No więc jak to poziomować i
    utrzymać przez godzinę nieruchomo... Ma ktoś jakiś pomysł? Najlepiej
    sprawdzony ...

    Może od razu kołkować i niech kołki to trzymają do zastygnięcia? Może
    jakieś pręty w suficie (teriva) na które nadziewać styropian?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

    Może ten link Ci przyda. Coprawda nie steropian ale może coś podpatrzysz dla
    siebie.
    http://www.xella.pl/html/pol/pl/7279.php (na dole film o docieplaniu stropu
    garazu)

    Pozdrawiam
    Robert

  • 23. Data: 2009-10-31 18:08:20
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:17fd1856-54b4-4520-a4af-6af98a7bceb2@
> [...]
    >  Krzemo.
    >
    > Może ten link Ci przyda. Coprawda nie steropian ale może coś podpatrzysz dla

    Dzięki.
    :-)

    Zobaczę czy klejenie na grzebień przypadku "terivy" się sprawdzi. Ale
    przyznam że to ciekawy trop. Dzięki jeszcze raz.
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 24. Data: 2009-10-31 18:09:05
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 30 Paź, 19:46, "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> wrote:
    i.googlegroups.com...

    > Pisałem o teleskopowych tyczkach zwanych też podporami. Kupiłem dwie
    > dokładnie takie jak tu:http://www.nokaut.pl/oferta/podpora-teleskopowa-t
    rzecia-reka-07a430.html

    Dzięki.
    ;-)

  • 25. Data: 2009-11-01 18:35:43
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał

    Spróbuj może klejem do płytek. Ale takim, który zapobiega spływaniu. Ja
    kleiłem tym kafle do sufitu (30x60) i spokojnie trzyma bez podpory. Wątpię,
    żeby styropian był cięższy niż taka płytka, a z pewnością ma większą
    powierzchnię przylegania. Warunek taki, że kleju ma być niewiele i musi być
    dobrze dociśnięte, żeby zassało. Jak masz sufit otynkowany, to możesz
    spokojnie na grzebień kleić - całą powierzchnią jak się przyklei, to nic go
    nie ruszy. A jak masz gołą terivę, to też powinna być na tyle równa, żeby
    kleić na grzebień.

  • 26. Data: 2009-11-05 16:10:58
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 30 Paź, 11:15, Krzemo <p...@g...com> wrote:
> [...]
    >
    > Może od razu kołkować i niech kołki to trzymają do zastygnięcia? Może
    > jakieś pręty w suficie (teriva) na które nadziewać styropian?

    Sprobuj klejem do wykladzin podlogowych, na bazie akrylu.
    Mozesz go nakladac walkiem,po zagruntowaniu podloza , potem czekasz,
    az odparuje wode i robi sie prawie suchy ( nie zostaje na palcu przy
    dotknieciu), dociskasz plyte i trzyma !
    Mozesz smarowac nawet obie powierzchnie (kleisz kontaktowo) .
    Mozesz przed smarowaniem, domieszac do kleju troche cementu.
    Jesli kupisz troche lepszy od standardowego, to mozesz otrzymac
    calkiem niezle parametry: elastycznosc, sila klejenia.