  • 1. Data: 2010-10-26 17:36:27
    Temat: styropian -jak przymocować?
    Od: "Pa.po5merf" <r...@w...eu>

    jak najlepiej przyczepić styropian do tynku od wewnątrz budybku?:O)
    wiem że tak się nie robi, ale w tym miejscu inaczej się nie da, muszę
    ocieplić ścianę w pewnym miejscu do wewnątrz, a wnętrze jest otynkowane i
    pomalowane, da się to jakoś prosto zrobić bez kucia i wiercenia?:O)

  • 2. Data: 2010-10-26 18:06:14
    Temat: Re: styropian -jak przymocować?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Pa.po5merf" <r...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > ocieplić ścianę w pewnym miejscu do wewnątrz, a wnętrze jest otynkowane i
    > pomalowane, da się to jakoś prosto zrobić bez kucia i wiercenia?:O)

    pianka montażowa - z tym ze każda płyta potrzebuje chwili na stwardnienie.
    Na suficie niezbedny taki niby podnosnik do płyt k-g.

    b.

  • 3. Data: 2010-10-26 19:22:33
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Pa.po5merf" <r...@w...eu> wrote in message news:ia73e1$l4f$2@news.onet.pl...
> [...]
    > ocieplić ścianę w pewnym miejscu do wewnątrz, a wnętrze jest otynkowane i
    > pomalowane, da się to jakoś prosto zrobić bez kucia i wiercenia?:O)

    Wejdź na jutjub i poszukaj klej do styropianu tytan. Oczywiście nie tylko
    tytan, bo i ceresit i inni robią kleje pianowe .

  • 4. Data: 2010-10-27 07:58:02
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Wejdź na jutjub i poszukaj klej do styropianu tytan. Oczywiście nie tylko tytan, bo
    > ceresit i inni robią kleje pianowe .

    Ja mam też pytanie. A czy takim sposobem mozna tez przykleic styropian do stropu ?
    Czy
    trzeba mu pomoc i podeprzec np. listewkami, drągiem styropian zanim klej dobrze
    chwyci ?
    Tomek

  • 5. Data: 2010-10-27 08:20:03
    Od: awow <a...@w...pl>

    Są specjalne systemy dociepleń, które można stosować od wewnątrz.
    Znajdują zastosowanie np. przy budynkach zabytkowych.

  • 6. Data: 2010-10-27 08:21:28
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 26 Paź, 21:22, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    > Wejdź na jutjub i poszukaj klej do styropianu tytan. Oczywiście nie tylko
    > tytan, bo i ceresit i inni robią kleje pianowe .

    Tylko niech pamieta, ze ocieplajac od wewnatrz trzeba zostawic
    szczeline wentylacyjna (od dolu i gory szpara, a cale ocieplenie
    odsuniete od sciany na te 2-3cm). Najlepiej byloby zrobic stelaz lub
    nabic jakies kantowki i do niego kleic ocieplenie. Sama grubosc kleju
    chyba bedzie za mala. No i tutaj bron boze nie kleic "obwodka",
    placki, a najlepiej tylko pionowe paski wysoce wskazane :-) Powietrze
    tam musi swobodnie krazyc (niestety troche sie wychladzajac ale w ten
    sposob unikamy grzybka).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2010-10-27 10:47:54
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Ja mam też pytanie. A czy takim sposobem mozna tez przykleic styropian do
    > stropu ? Czy trzeba mu pomoc i podeprzec np. listewkami, drągiem styropian
    > zanim klej dobrze chwyci ?

    kleiłem tak tydzień temu :-) Trzeba podeprzeć i poczekać.

    b.

  • 8. Data: 2010-10-27 10:54:17
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
    >

    > kleiłem tak tydzień temu :-) Trzeba podeprzeć i poczekać.
    >

    > b.

    Aha, a czy robiłes jakies odstepy ( szczeliny wentylacyjne) aby nie było grzyba - tak
    jak
    pisał o tym Adam ?
    Czy dajesz klej na styropian, czy jakoś innaczej go wykanczasz ( np. myslalem ladnie
    wykonczyc cos a`la kasetony :)?
    Tomek

  • 9. Data: 2010-10-27 11:11:05
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Aha, a czy robiłes jakies odstepy ( szczeliny wentylacyjne) aby nie było
    > grzyba - tak jak pisał o tym Adam ?

    uważam ze to jakas bzdura dawac ocieplenie a potem je wentylować (takie
    pomysły mają np na szkielet.pl ). Jesli gdzies jest wilgoc to wtedy tak
    zrobic nie wolno a należy wtedy zastosować wełne mineralną. U mnie
    ocieplałem od środka garaż na ścianach przylegających do pomieszczen
    grzanych wiec z punktu widzenia ciepla i wilgoci to wygląda na zwykłe
    ocieplenie na zewnątrz budynku.
    Rozważ stelaż i wełne mineralną bo w koncu ta wilgoc jest realnym
    zagrożeniem. Na stelażu przykręcisz płyty G-K i po zabawie.

    > Czy dajesz klej na styropian, czy jakoś innaczej go wykanczasz ( np.
    > myslalem ladnie wykonczyc cos a`la kasetony :)?

    Zostawiam na razie bez wykonczenia, to w koncu garaz. W jednym miejscu też
    na piankę + kołki przykleiłem płytę gips-kartonową.

    b.

  • 10. Data: 2010-10-27 12:07:08
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

> [...]
    placki, a najlepiej tylko pionowe paski wysoce wskazane :-) Powietrze
    > tam musi swobodnie krazyc (niestety troche sie wychladzajac ale w ten

    To jest słuszne. Tylko, że na odwrót. Tak wyhodujesz grzybka.
    A plony będą duże... Hehe...