  • 11. Data: 2009-01-22 18:19:05
    Temat: Re: sufity podwieszane - pytan pare
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gl9gvq$dct$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Co jeszcze ja jako inwestor moge zrobic by niec mozliwie niepekajacy sufit
    > ? Czego ogolnie przypilnowac przy takiej robocie ? Wszelakie wytyczne np z
    > zalacen techicznych Rigips sa trafne ?

    Acha, zwroc uwage, ze profile powinny byc laczone na krzyz - tzn. lepiej nie
    oszczedzac i nie montowac tylko w jedna strone.

  • 12. Data: 2009-01-22 18:38:04
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Acha, zwroc uwage, ze profile powinny byc laczone na krzyz - tzn. lepiej
    > nie oszczedzac i nie montowac tylko w jedna strone.

    Tak, to wiem - doczytalem sie. Wykonawca tez tak zalecil.

    Dzieki wszystkim za wypowiedzi, jak komus cos jeszcze przychodzi do glowy to
    pisac pisac pisac ;)

    Kane

  • 13. Data: 2009-01-22 19:06:39
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Tak, to wiem - doczytalem sie. Wykonawca tez tak zalecil.
    >
    > Dzieki wszystkim za wypowiedzi, jak komus cos jeszcze przychodzi do glowy
    > to pisac pisac pisac ;)

    O podkladkach "gumowych" zeby profil ani mocowanie nie dotykalo bezposrednio
    sciany wykonawca tez pewnie wie (dzieki nim karton slabiej dzwieki
    przenosi - jest o co walczyc, za kartonem robi sie pudlo rezonansowe, niczym
    w gitarze).

  • 14. Data: 2009-01-22 19:16:05
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak jest zrealizowane polaczenie miedzy drewnem a profilem. Od razu obejmy
    > (te bezposrednio chwytajace za profil) do drewna, czy to jeszcze wisi na
    > takich luznych "hakach"? Albo inaczej - jaka jest odleglosc od drewna do
    > profila?
    to wisi na hakach - bo między stropem a sufitem z k-g jest jeszcze wełna

  • 15. Data: 2009-01-22 19:52:36
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > to wisi na hakach - bo między stropem a sufitem z k-g jest jeszcze wełna

    moze i prozaiczne:
    Lepiej coby wisialo na hakach czy lepiej profil na obejmie bezposrednio do
    drewna ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 16. Data: 2009-01-22 20:14:47
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > moze i prozaiczne:
    > Lepiej coby wisialo na hakach czy lepiej profil na obejmie bezposrednio do
    > drewna ?

    Jak wisi na hakach to spoina wytrzyma wieksze ruchy drewna.

  • 17. Data: 2009-01-22 20:49:19
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > Jak wisi na hakach to spoina wytrzyma wieksze ruchy drewna.

    ale niestety nie wszystkie :(

  • 18. Data: 2009-01-22 21:27:40
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Pomocy ! ;) Czym wiecej o tym czytam tym mniej wiem a akurat do tego nie
    > mam zadnej osoby ktora sie "zna" by mogla to sprawdzic.

    napewno kazde laczenie plyt na profilach.
    u mnie profile rigipsa, wykonczenie ritop czy jakos tak(gladz rigipsa)
    na laczeniach bylo tak
    - siatka naklejona na laczenie
    - gladz
    - po wyschnieciu gladz i w to zatopiona tasma papierowa(taka jak do
    wykanczania rogow, z perforacja w srodku ale wykorzystana normalnie na
    plasko
    - szlifowanie
    - gladz

    po 3 latach w nowym bloku mimo tego ze pracuje konstrukcja(widac na
    sciankach dzialowych male pekniecia) zadnych pekniec na kilkudziesieciu
    metrach niema.
    za to tam gdzie wykanczal gosc od plytek sufity(technika nie znana :) sa
    pekniecia.

    --
    pzdr
    piotrek