  • 1. Data: 2012-07-24 12:00:31
    Temat: suszarka
    Od: diwajs <m...@g...com>

    Urwała mi (już po raz drugi) się suszarka podsufitowa mocowana na kołki
    rozporowe w dziurawce. Efekt otwory pod mocowania sa nieregularne i o
    średnicy rzędu 10 -12mm. Pytanie : jak zamocować nowa suszarkę.
    Przypominam: cegła dziurawka w suficie. Myślałem, żeby wypełnić wolną
    przestrzeń pianką montażową i w tym mocować kołi, ale to chyba będzie za
    słabe. Myślałem także o chemicznych kotwach, ale to nie w przypadku
    starego typu dziurawki z dużymi wolnymi przestrzeniami; oglądałem takze
    kotwy metalowe w marketach budowlanych, ale z powodu dużych istniejacych
    dziur nic mi nie podeszło. Ma ktoś może jakiś patent, który mógłby mi pomóc?
    pzdrw
    M.P

  • 2. Data: 2012-07-24 12:18:51
    Temat: Re: suszarka
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "diwajs" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > kotwy metalowe w marketach budowlanych, ale z powodu dużych istniejacych
    > dziur nic mi nie podeszło. Ma ktoś może jakiś patent, który mógłby mi

    w dobrym kierunku idziesz, ale nie pianką tylko kotwą chemiczną i
    specjalnymi kołkami do dziurawki

    pzdr
    Piotr

  • 3. Data: 2012-07-24 15:59:36
    Od: Michu <t...@g...com>

    Dziurawka w suficie? Hmm.
    Wyjścia masz dwa, albo kupic renomowane kołki, ale nie w markecie,
    jakieś tam fiszery. Tylko normalne kołki plastikowe, dobrej firmy.
    Akurat mam dobre doświadczenia z kołkami i chemią Hilti. Jeśli dziury
    maja 10-12, to rozwiercić je do 14, bo dwunastek oni nie maja do
    dziurawki, wbij taki kołek i nie ruszysz tego później. Tyle że kołek
    czternastka będzie miał duzy łeb i może to wyglądać nieestetycznie.
    Chcesz chemię, to kupujesz tube kleju, zakładasz w pistolet. Jeśli
    masz dziurę fi 12, to w tą dziurę ładujesz siatkę do otworów fi 12,
    wciskasz w siatke klej, nastepnie wkręcasz palcami pręt fi 8, czekasz
    pół godzinki i możesz sie na tym wieszać. Siatka jest do tego, żeby
    klej nie wypłynął do dziurawki, szkoda towaru.