  • 1. Data: 2016-03-31 23:14:38
    Temat: światełka na poddaszu
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    Jak montować oprawy "halogenowe" na poddaszu bezpośrednio w suficie jeśli od strony
    stryszku dostęp jest hmmm znacząco trudny?

    Jak dostęp jest, sprawa jest dosyć prosta - sprawdzałem.

    Ale jak nie ma?
    Taki patent wydaje mi się conajmniej nieelgancki, bo puszka pręży na folię.
    http://www.e-dach.pl/a/instalacja-elektryczna-na-pod
    daszu-2946.html
    Może puszka z połówki globusa? ;)
    Może folia od razu powinna mieć wlkejony "kaptur" przygotowany na takie rozciąganie?

    A może robić to razem ze sufitem (którego nie ma?), tzn przykleić fragment folii,
    przykręcić płytę, tam zamontować oczko, korzystając z tego że profil dalej jeszcze
    można głowę i rękę wsadzić.

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2016-04-13 00:09:52
    Temat: Re: światełka na poddaszu
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 23:14:39 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
> [...]
    przykręcić płytę, tam zamontować oczko, korzystając z tego że profil dalej jeszcze

    Brak pomysłów? Czy pytania zadałem niezbyt jasno?

    --
    bajcik

  • 3. Data: 2016-04-14 15:48:35
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 23:14:39 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus napisał:
    > Jak montować oprawy "halogenowe" na poddaszu bezpośrednio w suficie jeśli od strony
    stryszku dostęp jest hmmm znacząco trudny?

    No to może kup coś bardzo cienkiego, co nie będzie prężyć folii, np:
    http://www.aliexpress.com/item/Ultra-Thin-Led-Panel-
    Downlight-3w-4w-6w-9w-12w-15w-18w-Round-Ceiling-Rece
    ssed-Spot/1998842575.html

  • 4. Data: 2016-04-14 22:20:12
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 kwietnia 2016 15:48:37 UTC+2 użytkownik r...@g...com
> [...]
    > http://www.aliexpress.com/item/Ultra-Thin-Led-Panel-
    Downlight-3w-4w-6w-9w-12w-15w-18w-Round-Ceiling-Rece

    O, ciekawa alternatywa, dzięki.

    --
    bajcik