  • 11. Data: 2010-09-29 19:02:24
    Temat: Re: świetliki tunelowe - jakie opinie użytkowników
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2010-09-28 21:52, Adam Szendzielorz pisze:

    > Porzadny swietlik to cos kolo 1,5-2k pln. Za tyle to kupisz dobra
    > lampe z zarowka LED + akumulatorek i energie do zasilania tego na 50
    E, tam...
    http://www.maxisolar.pl/index.php?lang=pl&spid=2

  • 12. Data: 2010-09-29 20:49:29
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 29 Wrz, 21:02, Rentier <f...@g...com> wrote:

    > E, tam...http://www.maxisolar.pl/index.php?lang=pl&spid
    =2

    To sa wlasnie te tanie swietliki sprzedawane m.in. na allegro. Jak na
    dworze przypizdzi, a w chatce bedzie cieplo, to zacznie Ci sie w nim
    wykraplac od srodka woda i kapac na glowe (albo na sufit :)

    Dluuuugo szukalem swietlikow i opinii o nich i tego nikt nie polecal.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2010-09-30 16:35:23
    Od: bynio <n...@w...pl>

> [...]
    > wykraplac od srodka woda i kapac na glowe (albo na sufit :)

    > Dluuuugo szukalem swietlikow i opinii o nich i tego nikt nie polecal.

    W tych długich poszukiwaniach dostałeś nieprawdziwe informacje i
    opinie.
    Krótko i na temat: świetliki , które ja projektuję i produkuję mają
    współczynnik K czy U na poziomie lepszym niż niejedno okno.
    Posiadają system mikrowentylacji, co sprawia, że nie istnieje
    zjawisko parowania czy wykraplania o żadnej porze roku.
    Poza tym kształt kopuł gwarantuje proces samoczyszczenia, w kwestii
    zalegania śniegu również.
    Zajmuję się tym skutecznie od 14 lat i nie jestem lamerem w kwestiach
    światła dziennego.
    Najciekawsze jest to że kupują je wszyscy dookoła kraju i dalej a
    Polacy rzadziej bo pewnie wiedzą "lepiej"
    I żeby było jasne - to żadne zmartwienie.
    Gdybyś pytał właściwych osób, wiedziałbyś co innego.

  • 14. Data: 2010-09-30 16:46:50
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2010-09-30 18:35, bynio pisze:

    > W tych długich poszukiwaniach dostałeś nieprawdziwe informacje i
    > opinie.
    > Krótko i na temat: świetliki , które ja projektuję i produkuję mają
    daj linka do strony...

  • 15. Data: 2010-09-30 21:04:16
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Wrz, 18:35, bynio <n...@w...pl> wrote:

    > Gdybyś pytał właściwych osób, wiedziałbyś co innego.

    Pytalem i czytalem opinie uzytkownikow wiec... To raczej nie Twoje
    swietliki bo te tanizny z allegro sa sprowadzane chyba z USA :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 16. Data: 2013-10-06 20:30:33
    Od: Janek, Rzeszów <r...@g...com>

    Witam, ja polecam świetlik Solatube, w rzeszowie własnie otworzyli saalon, super
    sprawa, niesamowicie jasno :)