  • 1. Data: 2011-01-10 13:30:11
    Temat: szambo przy domku letniskowym
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    planuję postawić domek letniskowy, ale z infrastrukturą sanitarną...
    no i domek na zgłoszenie, a szambo wg przepisów na pozwolenie na
    budowę...
    czy procedura taka sama jak przy budowie domu? czyli WZ, architekt,
    projekt, kierbud, dziennik budowy... czy jest jakaś uproszczona
    ścieżka?
    bo czuję, że skończy się na samowoli :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2011-01-10 16:17:57
    Temat: Re: szambo przy domku letniskowym
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    n.googlegroups.com...
    >bo czuję, że skończy się na samowoli :-)

    na zgłoszenie jest biologiczna oczyszczalnia scieków. Szambo (czyli osdanik
    wstępny) moze wchdzić w skład tegoż. Zgłoś. I wybuduj ... tylko troche :)

    b.

  • 3. Data: 2011-01-10 17:10:54
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

> [...]
    > wstępny) moze wchdzić w skład tegoż. Zgłoś. I wybuduj ... tylko troche :)

    Bardzo to naciągane. Lepiej wstawić rzeczywistą oczyszczalnie.

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 4. Data: 2011-01-10 19:14:56
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Bardzo to naci gane. Lepiej wstawi rzeczywist oczyszczalnie.

    oczyszczalnia formalnie łatwiej, ale nie wchodzi w rachubę chociażby z
    powodu sezonowego użytkowania, no i mało intensywnego :-)
    pomysł Bydynia jest rozwiązaniem, ale myślałem, że jest jakaś
    uproszczona procedura dla tak małej inwestycji, projekt gotowy można
    kupić za 100 PLN, ale dochodzi adaptacja do warunków i reszta o której
    pisałem, więc wychodzi straszna ceregiela...
    w okolicy nikt się tym nie przejmuje, jeśli ma węzeł sanitarny, to po
    prostu wkopuje 3 kręgi w ziemię i po sprawie, nieszczelne to to, więc
    też mi to nie odpowiada...
    myślałem (jeśli już mowa o samowolce) zakopać taki zbiornik albo dwa:
    http://allegro.pl/zbiornik-zbiorniki-1000-l-na-szamb
    o-deszczowke-i1394021557.html
    i po sprawie, na sezon wystarczy

    pozdrawiam