  • 1. Data: 2009-07-02 17:57:53
    Temat: szklany balkon w Chicago
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    http://informacyjny-24.pl/index.php/Ciekawostki/Szkl
    any-balkon-na-wysokosci-412-metrow.-Wszedlbys.html

    Ciekawe jak toto umyć po zimie ;)) hehe
    Gorg

  • 2. Data: 2009-07-02 19:29:39
    Temat: Re: szklany balkon w Chicago
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Ciekawe jak toto umyć po zimie ;)) hehe
    > Gorg

    JA pitole ile będziesz lansować ten "portal"?
    Żeby oni jeszce coś napisali sami, a tam tylko linki są do innych serwisów.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-07-02 21:15:29
    Od: "gorgu" <a...@g...com>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > JA pitole ile będziesz lansować ten "portal"?
    > Żeby oni jeszce coś napisali sami, a tam tylko linki są do innych
    > serwisów.

    Ale po co mają pisac sami? jest wszystko pozbierane w jednym miejscu i
    fajnie sie czyta.
    Gorgu