  • 21. Data: 2010-04-09 11:39:57
    Temat: Re: szlaufwaga, a słupki ogrodzeniowe
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Sebastian Sawicki napisał/wrote dnia/on 2010-04-09 12:28:

    > I dlatego nasze stocznie padly, bo u nas poszycia pozycjonowali
    > geodedeci i panowie z szlauchwagami a na dalekim wschodzie robi
    > sie to od nastu lat laserowo.

    Najwyraźniej nic nie wiesz o tym dlaczego stocznie padły.

    Pozdr,
    --
    ŁK

  • 22. Data: 2010-04-09 12:25:05
    Od: "PioPio" <e...@g...pl>

> [...]
    > zrobi w poziomie s=B3upk=F3w, to z siatki wyjdzie r=F3wnoleg=B3obok (kra=F1=
    > cowe
    > s=B3upki w idealnym pionie, a d=F3=B3 i g=F3ra siatki nie b=EAd=B1 trzyma=
    > =B3y
    > poziomu).
    >
    > A mo=BFe taka siatka poddaje si=EA na tyle, =BFe na d=B3ugo=B6ci kilkudzies=
    > i=EAciu
    > metr=F3w mo=BFna j=B1 delikatnie "wyprofilowa=E6", tzn. naci=B1gn=B1=E6
    > gdzieniegdzie mocniej g=F3r=B1, s=B3abiej do=B3em i zgubi=E6 nier=F3wno=B6c=

    Nie bój się. Siatka na takiej długości dopasuje się do słupków i nawet nie
    zauważysz różnicy. Żadne romby się nie porobią.
    Jak robisz ogrodzenie z siatki to staraj się zachować w miarę stałą wysokość
    od terenu bo jak zrobisz dokładnie w poziomie to będziesz miał tak, że tam
    gdzie teren jest wyższy będziesz musiał pół działki odkopać. Odechce Ci się po
    10 metrach.
    Siatki zazwyczaj się robi równolegle do terenu a nie w poziomie.
    Uskoków nie będziesz mógł zrobić bo musiałbyś robić końcowy słupek na każdym
    uskoku i nie będzie to wyglądało zbyt ciekawie.

    Ja od kilku lat zajmuje się montażem ogrodzeń i z siatką jest zazwyczaj
    najmniej problemów jesli chodzi o poziomowanie.
    Nadda się na tyle, że nie będziesz tego nawet widział.

  • 23. Data: 2010-04-09 15:05:26
    Od: "Jaskiniowy" <cieszynianka<wytnij>@gazeta.pl>

    Użytkownik "Sebastian Sawicki" <f...@s...edu.pl> napisał w wiadomości
    Lukasz Kozicki said the following on 09.04.2010 12:16:

    > Powtórzę za moim Ojcem, który jest konstruktorem okrętowym:
    > jeszcze kilka lat temu (kilka, nie kilkanaście czy kilkadziesiąt)
    > w stoczni stępkę statku układało się za pomocą szlauchwagi. Stępkę
    > statku, takiego na kilkaset metrów długości - nie jakiegoś kutra.
    > Tylko może była z lepszego węża niż taki z supermarketu - mniej
    > elastyczny, może o mniejszej lepkości. I z dobrze odpowietrzoną
    > wodą.

    I dlatego nasze stocznie padly, bo u nas poszycia pozycjonowali
    geodedeci i panowie z szlauchwagami a na dalekim wschodzie robi sie to
> [...]
    S.

    Laserowo sie robi. A poszycie pociągów szybkobieżnych wyklepuje krzywonogi
    japończyk bo tego się nie da laserowo...