  • 1. Data: 2013-06-24 12:35:24
    Temat: szósty rok jak mikoryzę dałem
    Od: SJS <s...@p...pl>

    Oczywiście miały być grzyby najpóźniej w piątym roku ale...
    Dałem zgodnie z instrukcją, na różnych glebach - pod dęby, sosny,
    brzozy i ..
    czekam szósty rok
    jak w tym roku nic nie wyjdzie znaczy chyba oszóstwo
    Słyszeliście żeby komuś zadziałało?
    --
    sjs

  • 2. Data: 2013-06-24 13:02:07
    Temat: Re: szósty rok jak mikoryzę dałem
    Od: johnny <j...@p...pl>

    W dniu 2013-06-24 12:35, SJS pisze:
> [...]
    > brzozy i ..
    > czekam szósty rok
    > jak w tym roku nic nie wyjdzie znaczy chyba oszóstwo

    Tak, producentowi grzybni właśnie rośnie trzecia willa;-)

    zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2013-06-24 13:28:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan SJS napisał:

> [...]
    > sosny, brzozy i ..
    > czekam szósty rok
    > jak w tym roku nic nie wyjdzie znaczy chyba oszóstwo

    Czy to znaczy, że w zeszłym roku było to opiąctwo?

    --
    Jarek

  • 4. Data: 2013-06-25 22:24:28
    Od: Wędrowniczek <n...@n...eu>

    Użytkownik "SJS" napisał:

> [...]
    >..
    >czekam szósty rok
    >jak w tym roku nic nie wyjdzie znaczy chyba oszóstwo

    U mnie to samo, czyli wielkie NIC.
    Rosną sosny i brzozy, dużo mchu, grzyby nie. Ta ich grzybnia to jest
    wciskanie kitu i tyle. Ciekawe ilu naiwniaków oszukali i ile kasy
    wyłudzili.

    --
    Wę-ek

  • 5. Data: 2013-06-25 23:51:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 24 Jun 2013 12:35:24 +0200, SJS napisał(a):

> [...]
    > brzozy i ..
    > czekam szósty rok
    > jak w tym roku nic nie wyjdzie znaczy chyba oszóstwo

    http://wedlinydomowe.pl/forum/printview.php?t=2258&s
    tart=0
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a