  • 11. Data: 2009-08-19 18:44:40
    Temat: Re: szybkowary
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    SALAMON <s...@p...beztego.fm> napisał(a):

> [...]
    > Pół godziny na grochówkę wystarczy.
    > A nawet krócej. Wrzucam półprodukty, zamykam pokrywę, zapalam gaz pod
    > garem, idę wykonywać inne czynności.
    > Za ok. 10-15 min wracam, strzałka na garze doszła do prawej kreski -
    > wyłączam gaz, idę wykonywać inne czynności.
    > Za ok. 15-25 min wracam, zdejmuję pokrywę (która w międzyczasie już się
    > rozszczelniła), nalewam grochówkę do miski, jem, idę wykonywać inne
    > czynności.
    > Po ok 30-45 min gwałtownie wydobywa się ze mnie "powietrze" pod
    > ciśnieniem - znak, że zawór bezpieczeństwa sprawny ;-)))

    Jak to chyba mówiono : z pustego nawet i Salomon nie "nadmucha"...

  • 12. Data: 2009-08-19 20:54:11
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 19 Sie, 19:05, SALAMON <s...@p...beztego.fm> wrote:

    > A w tej instrukcji "jak byk stoi napisane" jak gotować grochówkę,
    > fasolówkę i inne takie tam "wybuchowe i niebezpieczne".

    Dlategoż piszę o wlaniu za dużej ilości wody i konieczności zapoznania
    się z instrukcją, a nie rewelacjami z grup dyskusyjnych.

    Ania

  • 13. Data: 2009-08-20 19:35:49
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "bourbaki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > do czego je najlepiej wykorzystac ... jakie proporcje stosowac ...

    ja wlewam wody na 2 cm - nie przykrywa ziemniaków (porcja 2 osobowa) -
    gotuję je 10 minut (po 4 jest płene cisnienie), na maksymalnym zaworze
    są jak masełko

  • 14. Data: 2009-08-21 06:07:13
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    czeremcha pisze:

    > Dlategoż piszę o wlaniu za dużej ilości wody i konieczności zapoznania
    > się z instrukcją, a nie rewelacjami z grup dyskusyjnych.
    >
    > Ania

    Ale ja zawsze czytam instrukcje nowo kupowanych zabawek. Szkoda byłoby
    mi je (lub coś nimi) popsuć przy pierwszym użyciu.