  • 11. Data: 2010-10-21 20:21:04
    Temat: Re: szykam żony ( cudzej)
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    ?

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@n...onet.pl

> [...]
    > A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

    > A ty manipulatorka. Wycięłaś tekst do którego odnosiła się moja odpowiedź.
    > żeby nie było niejasności uzupełniłem jak w oryginale. Jak widać wyżej
    > mogła nie
    > zaczynać. Chciała błysnąć intelektem żeby było śmieszniej. To błysnęła i
    > się z
    > niej teraz śmieją. A jestem cham. I co mi zrobisz? Nic. Nie będziesz mnie
    > zaczepiała i będziesz pisała mądrze to mnie nie dojrzysz. A w tym temacie
    > występujesz jako jej papuga czy solidarność starych pudernic sie odezwała?

    Potwierdzasz, jesteś cham.

  • 12. Data: 2010-10-21 20:40:02
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > ?
    >
    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Potwierdzasz, jesteś cham.

    Ślepa ze starości jesteś? Przecież napisałem. Jak ja taki cham to dlaczego
    odpisałaś? Może chcesz sprawdzić czy ja zawsze jestem chamem czy tylko dla
    chamów. A może Cie chamstwo kreci? Prawda że lubisz chamskie słówka w łóżku do
    uszka.

  • 13. Data: 2010-10-21 21:06:26
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    ?

> [...]
    > odpisałaś? Może chcesz sprawdzić czy ja zawsze jestem chamem czy tylko dla
    > chamów. A może Cie chamstwo kreci? Prawda że lubisz chamskie słówka w

    Prymitywny cham!

  • 14. Data: 2010-10-21 21:11:22
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > ?
    >
    > Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Prymitywny cham!

    He he. Lubisz takich. Bo to słodcy twardziele w każdym tego słowa znaczeniu.

  • 15. Data: 2010-10-21 21:41:27
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

    > He he. Lubisz takich. Bo to słodcy twardziele w każdym tego słowa
    > znaczeniu.

    Najtwardszy to masz łeb.

  • 16. Data: 2010-10-21 22:15:58
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:59:36 +0200, kogutek napisał(a):

    > wyczyszczony.

    > Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie.

    No wiem - daję ci najwyzej jakieś 12 lat.

    > Tyle to nikt nie może wypić.

    No to po co tyle pijesz?

  • 17. Data: 2010-10-21 22:43:20
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > "kogutek" <k...@v...pl> wrote in message

    > Najtwardszy to masz łeb.

    Za to Ty Panslavista jesteś jak ten rudy lisek. Taki sprytny? Nie, taka miękka kita.

  • 18. Data: 2010-10-21 22:46:50
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > No wiem - daję ci najwyzej jakieś 12 lat.

    > No to po co tyle pijesz?

    Lepiej napisz jak byłaś markietanką pod Grunwaldem. Pasowało by Ci takie młode
    ciałko. To się pedofilia nazywa. Najwyżej rok byś za to dostała. Dla Ciebie to
    dożywocie.

  • 19. Data: 2010-10-21 23:54:04
    Temat: Re: Inwitro
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Przesmiewca" <p...@v...com.pl> napisał w wiadomości

    > wez lepiej malucha z domu dziecka

    Ikselka ponoć ostaniej nocy podrzuciła zawiniątko do "okna życia".

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 20. Data: 2010-10-22 00:25:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 00:46:50 +0200, kogutek napisał(a):

    > Lepiej napisz jak byłaś markietanką pod Grunwaldem. Pasowało by Ci takie młode
    > ciałko. To się pedofilia nazywa. Najwyżej rok byś za to dostała. Dla Ciebie to
    > dożywocie.

    Planujesz żyć dłużej niż rok?
    :-)